Gå til innhold

Dere som trener, hva trener dere og hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går for det meste på spinning og bodypump. Hvis jeg trener på egenhånd blir det jogging og styrketrening.

Og et spørsmål til; trente dere da dere var gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener spinning , jogger og litt styrketrening.

trente det pluss litt bodypump da jeg var gravid. trente til jeg var nesten 7mnd på vei.. Da begynte jeg heller å gå litt turer og sånn steppmaskin(husker ikke hva den heter). til jeg fødte..

Skrevet

Trener ca 5 dager i uken (6 hvis jeg får til det).

Spinning, tredemølle og styrkeapparater, Høy Puls og styrke i sal....en god miks av styrke og kondis :-)

Trente i begynnelsen av sv.skapet (apparater, stepmaskin, tredemølle), men måtte gi meg pga bekkenløsning, og deretter kvalme og svimmelhet gjennom mesteparten av sv.skapet.

Skrevet

Begynte å trene når minstejenta var 15 mnd, trente ikke mens jeg var gravid, annet enn turgåing.

Trener for det meste spinning, men også noe styrke og andre timer som måtte passe inn.

Trener 2-3 dager i uka.

Skrevet

trener fotball to ganger i uken

trente litt fotball når jeg var gravid også....

Skrevet

Jeg trener på helsestudio 3 ganger i uka. Aerobic, bosu, styrke, step osv. Da jeg var gravid trente jeg til jeg var 5 mnd. på vei. Da fikk jeg beskjed av leger om å roe ned.

Skrevet

Jogger og trener en del styrke etc... Er fast i helsestudio 3-5 ganger i uken. Trente ikke mens jeg var gravid (gikk i stedet tur etc, var vel noen ganger innom helsestudio og trente lett men kun i 1. sv.skap). Ellers begynte jeg kun for fullt trening henholdsvis 2 mndr. etter 1. bebi og 8. mndr. etter bebi nr. 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...