mayaya Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg blir stadig vekk forbløffet over alle som åpner pakninger på butikken, for å se hva som er inni! Og det verste er, skal de kjøpe varen - nei, da tar de en uåpnet, da!!! :-s HVORFOR????
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Hæ? Kunne aldri falt meg inn Men har åpnet en kjekspakke hvis mini har vært veldig urolig, men da kjøper jeg den jo
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Mener du mat også? Grøss... Men jeg åpner avogtil feks strømpebuksepakker, eller sportsbh o.l. for å se om de kan passe. Men om jeg skal kjøpe så kjøper jeg jo den jeg har fikla med da!
polarn & pyrene Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg liker ikke å åpne nye forpakkninger, men er det noe jeg skal ha så vill jeg se på den føre jeg bestemmer meg, men da tar jeg også den pakka som jeg har åpnet.
mayaya Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 ikke mat egentlig, mest ting. men seriøst - det går da ann å spørre? sååå mye tid går bort, og en del må kastes. det er både dyrt og dårlig for miljøet
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Nei, eller dvs. når vi var på monsoon hadde de ikke strømpebuksen jeg skulle handle til lille i hennes str, men de hadde størrelsen over. Da spurte jeg damen om hun kunne åpne pakningen så jeg fikk se om det kunne funke (vi skulle i en begravelse 1 time senere og hadde ikke til å fly byen rundt). Handlet det meste av antrekket til lille der og det ble ca en tusing, så jeg syntes ikke det var for mye å spørre om det. Den var forresten litt lang, men ikke alt for lang, så jeg kjøpte den. Men står aldri og åpner pakninger selv. Om det er noe jeg er usikker på av størrelse eller stofftype så spør jeg heller.
mayaya Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2008 Ja, men om man spør, da er det jo greit da :-) Jeg vil bare gi et spark bak til de som åpner i vei på egenhånd - de som gjemmer vekk (!!) varene etter de har åpna - de som åpner en ny pakke selv om det ligger åpnede pakker der fra før osv..... aaaaaarrggghhh
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Nei og de som driver med sånt burde alltid tvinges til å kjøpe produktet de har åpnet.
*Mi tesorito* Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Bare hvis det teller om man tar én boks ananasringer ut av plasten på en trepakkning, når det bare finnes tre-pakk:) åpner jo ikke embalasjen, æsj....
mayaya Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. mars 2008 Enig. Til Mi T. ; en del varer som kommer i flerpakk har ikke varenr som et, da får du heller ikke køpt single... *knis*
*Mi tesorito* Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 Må sjekke det da...tihi...fint du sa ifra;)
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Føler meg kanskje litt truffet;) Jeg tar gjerne opp pakninger og ser hvis det er tøy jeg skal kjøpe. Hvis jeg skal ha varen, så tar jeg selvfølgelig den pakken jeg åpnet, men hvis det er en pakke der fra før som allerede er åpnet, så tar jeg den opp på nytt og ser på den, og hvis jeg skal ha varen, da tar jeg en ny pakke. Var jo ikke jeg som åpnet den første:)) Også liker jeg ikke tanken at andre har tatt på tøyet (av en eller annen grunn, for det er jo mange som tar på tøy som henger/ligger i butikken!
mayaya Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2008 Tenkte mer sånne som farlater varene i en stand som gjør at dem ikke selges :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå