Gå til innhold

Har dere sett den nye trillen til simo???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er kjempe tøff!!

 

Noen som vet hva den kommer til å koste???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På simo.no kan du laste ned den nye katalogen, der er det masse flotte bilder :)

Skrevet

Da skal jeg sjekke.. Er på tur til å kjøpe ei lettere og mindre vogn enn den simoen jeg har.. Hadde tenkt Brio Sitty

Skrevet

Kan tenke meg at den lir litt dyr. Har inkludert regntrekk og fotpose. Trillen har full liggestilling, så ble den veldig liten sammenlagt.

 

Gleder meg til den kommer i butikken, er så spent på å prøve trille den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...