mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Den er kjempe tøff!! Noen som vet hva den kommer til å koste???
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 På simo.no kan du laste ned den nye katalogen, der er det masse flotte bilder
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Da skal jeg sjekke.. Er på tur til å kjøpe ei lettere og mindre vogn enn den simoen jeg har.. Hadde tenkt Brio Sitty
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Kan tenke meg at den lir litt dyr. Har inkludert regntrekk og fotpose. Trillen har full liggestilling, så ble den veldig liten sammenlagt. Gleder meg til den kommer i butikken, er så spent på å prøve trille den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå