selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 HER er jeg! Har jobba litt nemlig, gjort ferdig et prosjekt til rødhette
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 har vondt ja, men det er etter fallet i kjellertrappa - ikke Gothica
Dronningen! Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 selfangerkjerringa Trodde du hadde gjemt deg i operaens verden jeg?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 *knis* du må være forsiktig ned kjellertrappa!! :| men kan blåse jeg *blåååååååås* sånn ?
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 #14 Skrevet 11. mars 2008 takk, gothica.... mest aua i albuen
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 men hva var det egentlig du ville meg? blåsepå?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #16 Skrevet 11. mars 2008 bare sitter å kjeder meg her alene ,hehe.. var ikke noe annet )
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 #18 Skrevet 11. mars 2008 øyh! er du ute etter en catfight, mayaya?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #20 Skrevet 11. mars 2008 mjaaa-aaauch.... har du lest dagens flause da kjerringa? ang. meg og fysioen?
mayaya Skrevet 11. mars 2008 #21 Skrevet 11. mars 2008 flause? *vil være med* var det du som ikke visste at du måtte kle av deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå