Gå til innhold

selfangerkjerringa - etterlyser deg!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HER er jeg! Har jobba litt nemlig, gjort ferdig et prosjekt til rødhette :)

Skrevet

har vondt ja, men det er etter fallet i kjellertrappa - ikke Gothica :)

Skrevet

selfangerkjerringa

 

Trodde du hadde gjemt deg i operaens verden jeg?

Skrevet

*knis*

 

du må være forsiktig ned kjellertrappa!! :| men kan blåse jeg

 

*blåååååååås*

 

sånn ? :P

Skrevet

takk, gothica.... mest aua i albuen :(

Skrevet

men hva var det egentlig du ville meg? blåsepå?

Skrevet

bare sitter å kjeder meg her alene ,hehe.. var ikke noe annet :o)

Skrevet

øyh! er du ute etter en catfight, mayaya?

Skrevet

mjaaa-aaauch.... :P

 

har du lest dagens flause da kjerringa? ang. meg og fysioen? :P

Skrevet

flause? *vil være med*

var det du som ikke visste at du måtte kle av deg?

Skrevet

flause? link, takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...