Gå til innhold

Ang ringe føden pga. lite liv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg leser her daglig om spørsmål ang. om man skal ringe føden eller ei pga lite liv.

Jeg har fått beskjed av jordmor i begge mine svangerskap at hvis det er endring i bevegelser hos barnet, mindre liv enn vanlig så ALLTID ring føden. Det er de som skal vurdere hva som skjer videre da, ser mange får svar her inne om at det blir mindre liv des lenger ut i sv.skapet også videre, men det er skummelt å høre på sånne råd her inne. Sist jeg var hos jordmor fikk jeg uttrykkelig beskjed om ikke å vente med å ringe hvis jeg kjente mindre liv enn vanlig.

Når jeg leser sånne innlegg og svar blir jeg både opprørt og bekymret, over de som svarer at en kan prøve det og det først, og at babyen har mindre plass også videre.

Min oppfordring er ring føden og hør med de der istedenfor å vente med å få svar her som kan bli katastofale, jeg sier bare kan bli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Tror ikke man skal ta til seg alle råd uansett, man har selv en magefølelse på hva man vil gjøre. Jeg mener hvis det skulle være sånn at man er bekymret selv, så er det bedre å ringe en gang for mye. Til syvende og sist er det din og ingen andres avgjørelse hva DU gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...