Gå til innhold

hun spyr så ofte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det tredje gangen på ca tre uker at hun har måtte være hjemme med spy syken... elller hun spyr noen ganger på natten så er det stortsett over. i natt spydde hun masse men var bare en peridode..

syns så synd på henne. er jo helt grusomt når hun spyr stakkar..

vet at det går mye spy syken rundt omkring her.. men er det vanlig at det varer så kort?og at de får det så ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hyggelig at du sier at det er helt grusomt når hun spyr. Jeg fordømmer så veldig alle voksne folk som påstår at barn ikke har det vondt når de kaster opp! Derfor blir jeg glad når jeg leser at noen er så vettdugge at de syns synd på barna sine når de kaster opp.

Hvor i landet bor du? Jeg bor på Østlandet. Jeg har inntrykk av at det fremdeles går en del omgangssyker rundt omkring fremdeles. Jeg ser frem til det blir vår for alvor og at vi blir kvitt disse epidemiene.

Jeg har aldri vært vant til å kaste opp så ofte som du beskriver at din datter gjør.

Skrevet

Er hun forkjølet?

Lillemann kaster av og til opp når han er forkjølet. Jeg tror det kommer av at slim o.l samler seg bak i svelget når han liggger. Det irriterer, og dermed begynner han å hoste som fører til oppkast.

Kanskje du kan forsøke å vente en halvtime-time etter hun har spist kvelds før hun legger seg, slik at maten får synke godt får hun legger seg ned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...