Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har så store problemer med ryggen/bekken... Nå har det blitt vondt fra nederst i ryggen og nedover hele høyre siden bak. Jeg klarer ikke å gå normalt!! bekkenløsning eller bekkenlåsning? hvem går jeg til? jeg orker ikke å være så invalid så tidlig jeg... skal jo gå spor med hundene mine og alt...
Hilde_85 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Gå til legen din du! Jeg vet ikke helt forskjellen på bekkenløsning og bekkenlåsning, det sistnevnte hørte jeg ikke om før mange uker etter at legen sa til meg at jeg hadde bekkenløsning. Har hatt det siden uke 13, og ja det er kjeeeeeeeeeeempe vondt. Legen kan henvise deg til fysioterapeut som kan vise deg øvelser du kan gjøre, eller kanskje har andre forslag. Men gå til lege!
Makko med to små gutter Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Gå til naprapat!!!! Veit av mange som har blitt mye bedre av det! Flere har slitt med bekkenet relativt tidlig og greid å trene hund helt til slutten av svangerskapet... Dekkes riktignok ikke av trygdekontoret.... og litt dyrere enn fysio, normalt 450kr. Har vært på en time nå, for å forebygge... Betalte 300kr sist (spesielt pris for gravide ;-) Har slitt med ryggen før (låsninger), gikk til kiropraktor i nesten 2.5år før jeg prøvde naprapat. Han fikk meg bra på 4 behandlinger :-D Han sa det veldig greit, "jeg har nok kunder, så trenger ikke å se deg flere ganger enn nødvendig" Hvor bor du?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har en kjempeflink naprapat i oslo som jeg har gått til et par ganger. jeg var der seinest i forrige uke og var bra i hele 2 dager... men nå er det akkurat som om det har forflytta seg litt. Må innrømme at jeg synes det er skummelt å drive og styre med bekkenet hos naprapaten. er litt redd det skal bli mer lealaust :$
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Fikk anbefalt en kiropraktor av ei venninne som også hadde problemer da hun var gravid. Er veldig i tvil nå om jeg skal gå til den kiropraktoren eller min naprapat....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå