Gå til innhold

Velkommen Henrik!!! Fødselshistorie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag 6.mars kl 18 begynte jeg med rier igjen- 10min mellom-svake men regelmessige. Holdt på hele kvelden, men jeg torde ikke håpe siden jeg hadde hatt det slik i flere uker.

Kl 02.30 økte de i styrke, men fortsatt 10min mellom.

kl 07.45 ringte vi føden, og de sa vi kunne komme inn for å sjekke om fødsel var i gang eller ikke.

Etter å ha sendt jentungen på skolen og minstemann til bestemor dro vi til sykehus for en sjekk. Joda endelig var vi i gang. 3cm åpning,mormunn avflatet, men fortsatt for dårlige rier. Så vi dro hjem for å slappe av og vente på sterkere rier.

Isteden for sterkere rier dabbet det heller av......benyttet sjansen til å sove litt.

kl 16.05 våknet jeg av at vannet gikk, rier med 10min mellomrom igjen. Så kjørte vi til føden igjen, 4cm, men disse riene da.... Fikk beskjed om å rusle litt eller dra hjem og vente. På vei ut kom riene med 5 min mellom, så vi valgte rusle tur og satt i vestibylen og jobbet oss gjennom stadig hardere rier.

Kl 19.20 gikk vi opp igjen- 3min mellom. Fikk fødestue kl 19.45. Gikk i badekar kl 20 og da gikk det skikkelig på. Pressrier kl 21.15 og Henrik så dagens lys kl 21.25. Ute på litt over halvannen time når det hele startet skikkelig. Gikk så fort at ingen smertelindring, bortsett fra vann ble brukt. Fikk ikke en rift engang!!!(ingen svie ved do besøk.....)

Henrik født fredag 7.mars. 3610gr og 50cm lang!

Er nå stolt, men fryktelig sliten 3bars mor!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med lille gutt da. Hørtes ut som det gikk bra.

Lykke til videre og kos dere masse.

Skrevet

Gratulerer så masse masse med gutten. jenta som går på skole synes vel det er stas å hjelpe mamma litt;)

Skrevet

gratulere så mye=)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Høres ut som om fødsel gikk bra ttross alt:)

Lykketil som tre barns mor det blir sikkert fantastisk mye kos!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten=)

Høres ut som en fin fødtsel ja!! Kos deg med dine 3 gullunger=)

Ha en koselig påske=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...