Gå til innhold

Bilseter til barn/baby uten belter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men med bøyle.. er det trygt?? noen som har sånne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆ? finnes det?

Kan ikke tenke meg at det er verken godkjent eller trygt

Skrevet

De var søte da, men aner ikke om de er trygge..

Har vel ikke en i magen lenger du vel?

Skrevet

Hey.. hehe, nei nå har jeg ikke noen i magen.. holder med to barn for meg:-) Bra m dere da?

Skrevet

Jepp bare bra her.. er min tur til å ha baby i magen.. Hehe.. Men vi må finne på noe sanrt assa..

Er størstemann i bhg enda eller?

Skrevet

Hm... ville nok ikke kjøpt noe slik selv. Ser ut til å være fort gjort at barnet kan skli ut/opp av dette setet ved en bråbrems el kollisjon. Men jeg vet jo ikke noe om det da...

Skrevet

Dette er jo ikke for de minste barna, akkurat.

Og så ser det ut som dere har gått glipp av at man skal festes med trepunktsselen!

Skrevet

Nei, har ikke fått plass enda ihvertfall.. Ser du kommer på treff i morgen.. Vi har det kjempekoselig på treffene.. koselige jenter alle sammen..fått no termin enda eller??

Skrevet

Husker søstrene mine hadde noe lignende, der bilbelte skulle rundt fremme på den puta.. Ser de skriver at de er best på kvalitet og pris, men de fører jo bare sitt eget merke,som ikke er kjent.. hadde jeg vært deg,så hadde jeg sendt linken til trygg trafikk for å høre...

Skrevet

Det er en 3pktsele der, så det er ikke bare bøyle og den er godkjent etter ECE R44/03 standarden står det, så det er lov å bruke den.

Det står ingenting om den er forovervendt eller bakovervent, men tipper den er forovervendt og da ville jeg heller valgt et annet sete.

Skrevet

Det med pute med belte rundt er jo ikke akkurat noe nytt da, tror faktisk jeg hadde det når jeg var liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...