1kar&1møy&meg™ Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Har slitt med det, men ikke etter at jeg satte inn kobberspiral... Fantastisk!!!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 jeg har ingen syklus har heller ikke hatt det siden jeg var 17 eller noe sånt... Fikk p-sprøyte i høst, noe som resulterte i konstand blødning i 6 mnd så det funket ikke det heller.... Så nå går jeg her igjen uten syklus igjen.....
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har mensen hver tredje uke:-( HAT!!! Veksler stort sett bare mellom pms og mensen...
meg & to små vampyrer Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Æsj. Ja, jeg gikk med blødning hver dag i 10,5 mnd selv. Men nå er det ikke hver dag mer:) Er 6 mnd siden siste hormoneksperiment, men syklusen tuller seg enda. Sitter her og venter på å blø nå igjen...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 fysj, det er noe dritt.... Jeg skal få satt inn kobber-spiral når jeg får mens tilbake igjen, men det ser foreløpig innmari dårlig ut.... Noe herk igrunn... Grenser hvor sexy det er med kondom liksom! Hehe...
meg & to små vampyrer Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 Ja, kondom er noe herk. Jeg kan desverre ikke bruke noe som gir sjanse for økte blødninger, hormonene reagerer jeg på, så vi har faktisk ikke noe valg i fh til kondomene... Hvor lenge har dere andre gått med uregelmessige sykluser? Føler dere dere rare dere også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå