Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles iallefall slik. Det kommer rett etter at jeg har lagt meg for kvelden, og varer hele natten gjennom.Utrolig plagsomt.

Er i uke 31 nå. Noen som har prøvd noe som virker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei....

Ta på deg ull-lester....eller ull sokker som noen sier..

Men en ulltråd kan også hjelpe....knyt den rundt ankelen.

Jeg har "flygende" føtter eller som du sier maur i bena....og ull lester hjelper meg og jeg vet at det har hjulpet alle andre jeg har sagt det til...

Lykke til

Skrevet

Jeg bruker støttestrømper hver kveld,tar de av før jeg legger meg, og smører inn beina med et tykt lag fotkrem,det hjelper meg.

Skrevet

Magnesium tilskudd - men må spise det i 10-14 dager før det begynner å virke...

Skrevet

her er det så ille at jeg får vallergan av legen å sove på. begynner kl 20 hver kveld!! blir gaaal. sist svangerskap var det like ille. men med en gang babyen var ute var alle sånne plager TOTALT vekk, håper det også denne gangen.

Skrevet

Jeg har akkurat det samme! Helt gruvsomt! Jeg kaller det tortyr:( Hadde det sist svangerskap også.

Denne gangen beynnte jeg å ta magnesium/kalsium tilskudd og etter mindre enn 1 uke kom resultatet!! Du bør passe på at du finner riktig dos med magnesium for hvis du spiser for mye vil du få diaree. Hvis det skjer trapper du bare ned litt.

Tar en dose på 500 mg kl ca kl 17 på kvelden. Då rekker de å virke innen jeg setter meg i soffan/går og legger meg.

Føles som jeg kommet til himmelen nå når maurene er så godt som borte! Anbefales!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...