brukernavn Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 38 uker på vei, svangerskapet har gått heilt greit. Det begynte med kvalme, kastet opp hele natta, så morgen etter ringteca kl 10 begynte riene.. ventet litt, før jeg ringte føden før å høre hvor lenge eg kunne gå hjemme, fikk beskjed om å vente så lenge eg klarte, ringte samboeren ca kl 14. Han var på jobb så det tok en times tid før han kom hjem. Vi kjørte til sykehuset i 16 tiden, følte riene var intense nok da! Kom inn til jordmor kjapt, hun fant kun 2 cm åpning, så jeg ble sent hjem i påvent på sterkere rier, når jeg kom hjem stoppet riene opp ca ved 21 tiden, deprimerende, klar for å bli mamma nå!! Tips om få riene i gang igjen.. "trøtt og sliten"
LivetErEnLek Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Som du selv sier, du er trøtt og sliten nå. Hadde jeg vært deg, hadde jeg satset på en god natt søvn for så å begynne morgendagen med litt sex for å se om det kan hjelpe til.
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 huff:( føler med deg!!! Ikke noe gøy når det stopper opp!! Har ikke funnet ut noe som funker for å starte det igjen, mine også bare stopper opp:( Er vel modning som holder på med meg... Men husk å holde humøret oppe, det er uansett ikke så lenge til du blir mamma nå!! Prøv å bruke tiden til å slappe av!! Lykke til:)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Du trenger styrke så sov og sex hjelper stort sett:) lykke til:)
mamma`n til nurk Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Føler med deg! Hadde rier i flere timer i natt, men dabbet av på morgenen..har hatt en og annen i løpet av dagen, har begynt å ta seg opp igjen nå, men tror ikke det varer. Eneste tipset jeg kan gi er å hvile deg så mye og lenge du klarer, og gå en lang tur etterpå. Lykke til, og sov godt(hvis det går..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå