Gå til innhold

Hvilke vogner har store bagger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke ha en sånn med 4 store hjul,men virker som det er de eneste med store bager?

Har sett på Maxi cosi sin og Brio sing men de har jo ikke større bagger enn 3-hjulingene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan bare anbefale 4 hjulinger. basson duo vogn eller simo duo. alle duo vogner har stor bag egentli.

Skrevet

Emmaljunga Duo Edge har stor bag...

Skrevet

Emmaljunga's city bag har store indre mål og kan plasseres på forskjellige understell, både firjulinger og trehjulinger ;o)

Sjekk på Emmaljunga.no

Skrevet

Så må ha så stor vogn hvis jeg skal få en stor bag?

Hmm....

Skrevet

tfk vognene har store bagger, 3 hjul og er hendige vogner

Skrevet

Hva med Emmaljunga Cangaroo? Den kan du ha City bag på (innermål 75x33x19), den har 3 hjul og ser ut til å være ganske lett, 11,9 kg med city bag. Ulempen er at sportsdelen ikke er vendbar, og at man ikke kan ha mykbag i den. Men man kan jo ikke få alt,ikke sant? :o)

Vogn er jammen engasjerende.

Skrevet

Bugaboo cameleon har en av de største baggene på markedet :) så hvis du har sett på sing så tror jeg du vil like buggisen.

Vi er utrolig fornøyde med vogna hvertfall og skal ha den til nye bebisen også.

Tror innermålet er nærmere 85 cm :) Tuppa hadde fortsatt god plass når jeg prøvde baggen på henne når hun var 14-15 mnd.

Skrevet

Buggisen blir for lav.

cangaroo kan man ikke snu sittedelen på...

Skal være noe på alle...hehe

Bagen til Brio sing og maxi cosi er 75-35 og 75-32,så ikke stor forskjell til den du snakket om over her.

Jaja,får se da.

Skrevet

basson roma sin er 80 cm.

og man kan snu sittedelen.. :)

Skrevet

Baby travel smart skal ha en stor bag.

Skrevet

Jeg har også emmaljunga...er så fornøyd at jeg ikke kommer til å kjøpe ny bagvogn til baby nr 2....jenta vår på snart 2 passer enda i bagen og hun er nå 85 cm lang....

De er også veldig slitesterke og ikke no vanskelig å få fikset, eller bytte ut deler på dem....

Skrevet

Teutonia har littegranne større bag enn brio - innvendige mål er 77 x 35

Skrevet

(da mente jeg fashion hardbag - og den kan du ha på spirit s3)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...