Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hehehe, idag har jeg vært på en byggeplass............et stort næringsbygg som er under oppføring. Vi ble tildelt hjelmer før vi fikk gå inn i bygget og på min sto det Fatima!!! Det var jo helt greit. Det som ikke var så greit var at når jeg tok den på, så fikk jeg det man strammer inni hjelmen rett foran øynene............eh..............snu hjelm. Etter to timer var det en som fikk øye på meg og begynte å le......du er klar over at du går med hjelmen bak frem eller sa han! EH............nei sa jeg....det er ikke Fatima klar over. Så viste det seg at den hjelmen var brukt av en læregutt som alle kalte Fatima (?) og at han hadde snudd innmaten bak fram fordi han ville ha hjelmen bak fram.............YO!!! Kan tro jeg så rimelig smart ut...........NOT!!!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hehehe har du bilde, får vi se?? Fnise høyt her...
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 haha.... alle har jo hjelmen bak frem når man er ute og svinser på byggeplassr med dressmennene :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 HA!!! Kameraet var mitt hele tiden det. Jeg knipset og jobbet for harde livet, med hjelmen på snei, sånn bak fram.........YO!!!! De ville gjerne ta bildet av meg disse gutta, men det ville rett og slett ikke jeg;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Hadde du sånne saggebukser også???? Du må jo ha vært et syn for øyet. Yo Yo Fatima er mitt navn.... hvis jeg går - blir det et savn. Come on come on come on På byggeplassen var jeg kul....hjelmen min - den er gul.... Yo yo
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 Hahahaha, hadde jo ikke akkurat saggebukser nei! Hadde jeans og brune skinnstøvler og skinnjakke:-) YO!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Litt av en ræpper du mammasøkerbarnharfått2ognåsøkerjegikkeflerebarnforjegharsåvondtibekkenet har du vurdert "tallentiaden"??? ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2008 Og et snertent leopardmønstret skjerf i halsen - YO!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Men navnet Fatima.....Da tenker jeg jo bare på søsteren til Ali i Borettslaget... Ha ha ah ha ahhahahahah
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2008 Fatima og ullsokkvenninnen kan melde henne på!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Ja erru gæææ`n, klabert.... Nei, jeg tenkte mer på Singing Bee ) Kan ikke synge, men er en jæææv...... til å huske teksten )
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 jag är en jævel på kjärlek... jag är en jävel på at kyssa flickorna
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Nå er det i grunn lenge siden vi har hatt karaoke på disse sidene... Vi var mye flinkere til å synge før...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2008 Ja det var vi rett og slett........vi lekte mye mer for bare 1 og 2 år siden!!! Jeg stemmer for at vi tar leken tilbake til Modne!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 Vi kunne gått i tog 8. mars med paroler alà "vi vil leke" og "vi vil synge mer"
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #16 Skrevet 11. mars 2008 ærlig talt jenter, men jeg synger ofte tril dere, og jeg er morsom hver eneste dag! det handler bare om hvor mye dere ler av meg.... det er bare å le det, for jeg er an artigkar... dere bare glemmer det hele tiden.... dte er det som er dumt med å være moden, man glemmer så fort.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 11. mars 2008 Trill og trall og rai rai rai!!! Jeg har lyst til å drikke vin og sitte ved kjøkkenbordet og le så jeg nesten tisser i buksa. Og snike meg ut på terrassen og smugrøyke med Snulder og Plutseliten og Karomamman:-) Da er jeg rampejente og er superhemmelig når sambo himler med øynene og spør hva jeg ler av. HEMMELIG vel!!!! HAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHHA
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 #18 Skrevet 11. mars 2008 Da sier vi bare " me skal toppa heile driden" Ttttoooggg du an???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. mars 2008 Ja!!! Me toppa heile driden!!!!!! Eg e klare.................Hmmm........åpne en flaske vin i kveld......faktisk.....det skal jeg gjøre. Sambo kommer til å bli bekymret for meg................men det er jo HEMMELIG!!!!!!!!!!!!! Og så har jeg snart bursdag og da nærmer jeg meg 50, og da er jeg ikke såååå langt unna 66 og da gjør vi jo som vi vil eller??? Kanskje et glass hvitvin.........hmmmmmmmm...................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå