Gå til innhold

Yo!!! Her kommer Fatima:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, idag har jeg vært på en byggeplass............et stort næringsbygg som er under oppføring. Vi ble tildelt hjelmer før vi fikk gå inn i bygget og på min sto det Fatima!!!

Det var jo helt greit. Det som ikke var så greit var at når jeg tok den på, så fikk jeg det man strammer inni hjelmen rett foran øynene............eh..............snu hjelm.

Etter to timer var det en som fikk øye på meg og begynte å le......du er klar over at du går med hjelmen bak frem eller sa han! EH............nei sa jeg....det er ikke Fatima klar over.

Så viste det seg at den hjelmen var brukt av en læregutt som alle kalte Fatima (?) og at han hadde snudd innmaten bak fram fordi han ville ha hjelmen bak fram.............YO!!!

Kan tro jeg så rimelig smart ut...........NOT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe har du bilde, får vi se?? Fnise høyt her...

Skrevet

haha.... alle har jo hjelmen bak frem når man er ute og svinser på byggeplassr med dressmennene :-)

Skrevet

HA!!! Kameraet var mitt hele tiden det. Jeg knipset og jobbet for harde livet, med hjelmen på snei, sånn bak fram.........YO!!!!

De ville gjerne ta bildet av meg disse gutta, men det ville rett og slett ikke jeg;-D

Skrevet

Hadde du sånne saggebukser også????

Du må jo ha vært et syn for øyet.

Yo Yo Fatima er mitt navn.... hvis jeg går - blir det et savn.

Come on come on come on

På byggeplassen var jeg kul....hjelmen min - den er gul....

Yo yo

Skrevet

Hahahaha, hadde jo ikke akkurat saggebukser nei!

Hadde jeans og brune skinnstøvler og skinnjakke:-)

YO!!!!

Skrevet

Litt av en ræpper du mammasøkerbarnharfått2ognåsøkerjegikkeflerebarnforjegharsåvondtibekkenet

har du vurdert "tallentiaden"???

;-)

Skrevet

Og et snertent leopardmønstret skjerf i halsen - YO!!!!

Skrevet

Men navnet Fatima.....Da tenker jeg jo bare på søsteren til Ali i Borettslaget... Ha ha ah ha ahhahahahah

Skrevet

Fatima og ullsokkvenninnen kan melde henne på!!!!!!

Skrevet

Ja erru gæææ`n, klabert....

Nei, jeg tenkte mer på Singing Bee :o)

Kan ikke synge, men er en jæææv...... til å huske teksten :o)

Skrevet

jag är en jævel på kjärlek... jag är en jävel på at kyssa flickorna

Skrevet

Nå er det i grunn lenge siden vi har hatt karaoke på disse sidene...

Vi var mye flinkere til å synge før...

Skrevet

Ja det var vi rett og slett........vi lekte mye mer for bare 1 og 2 år siden!!!

Jeg stemmer for at vi tar leken tilbake til Modne!!!!!!

Skrevet

Vi kunne gått i tog 8. mars med paroler alà "vi vil leke" og "vi vil synge mer"

Skrevet

ærlig talt jenter, men jeg synger ofte tril dere, og jeg er morsom hver eneste dag! det handler bare om hvor mye dere ler av meg....

det er bare å le det, for jeg er an artigkar... dere bare glemmer det hele tiden.... dte er det som er dumt med å være moden, man glemmer så fort.

Skrevet

Trill og trall og rai rai rai!!!

Jeg har lyst til å drikke vin og sitte ved kjøkkenbordet og le så jeg nesten tisser i buksa. Og snike meg ut på terrassen og smugrøyke med Snulder og Plutseliten og Karomamman:-) Da er jeg rampejente og er superhemmelig når sambo himler med øynene og spør hva jeg ler av. HEMMELIG vel!!!!

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHHA

Skrevet

Da sier vi bare " me skal toppa heile driden"

Ttttoooggg du an???

Skrevet

Ja!!! Me toppa heile driden!!!!!!

Eg e klare.................Hmmm........åpne en flaske vin i kveld......faktisk.....det skal jeg gjøre.

Sambo kommer til å bli bekymret for meg................men det er jo HEMMELIG!!!!!!!!!!!!!

Og så har jeg snart bursdag og da nærmer jeg meg 50, og da er jeg ikke såååå langt unna 66 og da gjør vi jo som vi vil eller???

Kanskje et glass hvitvin.........hmmmmmmmm...................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...