nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 si meg, får man mere utflod mellom EL og TR om man er gravid??? Mener å huske at det liksom skal være "tørt" den tiden ellers... Klamrer meg til alle håp... thihi...
supersta(n) Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 ja det lurer jeg også på... synes jeg kunne huske at det var slik!?
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 er visst bare vi som lurer...hm...
*shehasmyheart* Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde ivhertfall mye utflod sist jeg var gravid. Men akkurat når det begynte...det husker jeg dessverre ikke:( Men er vanlig med økt utflod ja. Så vi krysser fingrene!
heleneogde2gutta Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 hei, på pernille.info står det det. så hvis du pleier å være tør mellom EL og TR så kan økt utflod være et tegn. håper det da:)
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 griper enhver positiv tanke... har enda et par billigstrimler igjen...men skal vente til påske... (har allerede prøvd...hehe,...) Bruker vanligvis, tror eg, å ikke ha slik utflod... men no husker jeg ikke helt, i det siste har jeg jo vært gravid, og da hadde eg utflod hele tida... (arg) Det ble litt mye detaljer her...sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå