knøtte, nr 2 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har hatt murring i rygg og menssmerter i hele dag. Og litt nedpress på et vis...! Jeg lurer rett og slett på om rier er vonde med en gang, eller om det er de behaglige kynnerene som blir regelmessig først???
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 tror det er veldig forskjellig. jeg trodde jeg hadde kynnere ganske lenge. selv om jeg hadde regelmessig og 1 min mellom hver. alle har jo forskjellig smerte terskel
*H* Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 dette lurer jeg også på! jeg har de siste dagene fått mer og mer menssmerter, har hatt mye kynnere hele veien, men ikke som dette. nå har jeg kynnere hele tiden, men denne menssmerten er mer intens og noen ganger må jeg sette meg ned å puste ordentlig godt. også går det over og alt er greit, bare stikking nedover og slikt. er i uke 35, så er jo kanskje litt tidlig at ting skjer.
2hærligegutter Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 heleneOgMillaSofie*HØYGRAVID*- Sånn har jeg det og, har hatt dette i går og i dag, og vondt i ryggen. Smartene er mest nedover venstre side/ben. Er 38+0 i morgen, så det nærmer seg jo
2hærligegutter Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Håper virklig ikke jeg skal gå sånn i 14 dager til, eller mer. Begynner å bli litt lei av å ha ubehag/vondt i magen, dette er bare dag 2. Jeg trodde kynnere skal gå over hvis du forandrer stilling eller slapper av, men det gjør det ikke hos meg. Her varer de uansett om jeg flytter på meg.
*H* Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 uff nei håper ikke det varer sånn ut tida mi:P 5 uker + ev. overtid! da må jeg jo være skutt til fødselen... merker at når jeg går mye så blir det litt verre, så kan jo hende det er noe på gang. eller jeg merker det er noe som skjer, men akkurat hva vet jeg ikke:P er førstegangs så er helt uvitende.... uff hvorfor skal det være så vanskelig da. vi skulle hatt en lampe som lyste når vi begynte å bli modne eller noe, så slipper man å gå å undre... et panel som beskriver hva som skjer. baah..
poii Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Da jeg fødte forrige gang hadde jeg som innlegger skriver: murring i rygg og menssmerter. Jeg trodde ikke det var rier, for det skulle jo gjøre vondt hadde jeg hørt. Da jeg kom til sykehuset hadde jeg 5 cm åpning og hadde ikke vondt, kun ubehag. Eneste grunnen til at jeg dro til sykehuset var pga slimproppen gikk. Riene ble aldri tette heller, den tellingen stemte aldri på meg. Hadde 20 min mellom da jeg som nevnt hadde 5-6 cm åpning.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Mine rier sist gang startet som menssmerter bak i ryggen.. ikke vonde, så jeg skjønte det ikke til å begynne med, men utover dagen ble de gradvis mere ubehagelig og kom i tak.. Fortsatt greit når vi dro til føden pga. blødning. Hadde da 5 cm åpning.. Synes ikke riene var " kjempevonde" før det var full åpning!
*H* Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 hmmmmmmmm. vil slik murring/smerte/ubehag gi utslag som rier? mange som har gått med det lenge?
zadine Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Forrige gang ble jeg satt i gang, så jeg vet egentlig ikke hvordan det føles når det starter. Men jeg sitter her med smerter i høyre side av rygg/mage., og med et belte med tak som går rundt magen midt på, som om den strammer seg på en måte. det er ikke så veldig smertefullt, men jeg kjenner det godt takvis. Det bør ikke være rier hos meg enda......er ikke kommet lenger enn 31+4. Og jeg har heller ikke fått levert krav om foreldrepenger enda, det skal leveres i morgen;-) Barnerommet er ikke helt klart heller......
knøtte, nr 2 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2008 HI her. Jeg vil bare legge inn et nytt innlegg der jeg kan fortelle at her sitter jeg...hehe...! Murringene ga seg ut på kvelden, og har vært neste totalt fraværende idag. Så til dere som måtte lure, det betyr nok ikke at fødselen er rundt hjørne. Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå