Gå til innhold

lenge igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde en stund i natt at den lille jenten min skulle komme på bursdagen min. for nå er kynnene begynt å bli ganske intense. og kjenner det river i ryggen når de kommer. og ikke nok om det, føler jeg ikke klarer å bevege meg for smertengår ned i lårene på en måte. så tror ikke det er lenge igjen nå og en ting til. har begynt å få enda mer drite trang. hehe , sorry detaljene

eller hva tror dere? kanskje det holder på å modne seg der nede. tenkte å høre med jordmor når jeg skal der om ikke hun kan sjekke om det er begynt å modne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har d akkurat samme som deg...har bare blitt enda mer intenst de siste dagene nå så håper virkelig jg ikke trenger å gå sånn så mye lenger..d er jo med på å modne så er jo noe positivt i d men ikke akkurat behagelig nei..skal oxo høre med jm til fredag om ho kan sjekke meg=)håper på stor fremgang da..jeg er 38 uker idag=)

Skrevet

jeg er bare 33 uker snart34. men i følge mensen termin er jeg 36 uker. og tror den stemmer, var på ul i går og da viste det seg at hun er større enn gjennom snittet, så er nok mensen terminen min som stemmer. så da er jeg 36 uker.nei er ikke gøy å gå slik som dette mye lengre. har en del mensen smerter og. så er lov å håpe det skjer noe snart. jordmor sa hun var moden til å komme nå. så gjorde ingenting om fødselen startet nå

Skrevet

var jo godt at ho var moden=)er et stort ork å gå sånn som dette asså..gleder meg bare til å få d overstått..er jo ikke så tidlig i uke 36 da=)

Skrevet

neida. ja var godt hun var moden for det. så nå kan hun få komme.men kommer sikkert til ågå fort. er ikke så lenge siden sist fødsel.

Skrevet

er dette din andre??min andre fødsel gikk i en rasende fart..1 time å 20 min fra riene begynte=)veldig intenst men gud å greit å bli fort ferdig hehe..

Skrevet

ja dette er min andre. oi det gikk fort. fikk beskjed sist at jeg måtte komme i det jeg kjente noe var på gang for det ville gå kjempe fort. for gikk bare 9 timer med første og. det er i tillegg til 2 timer der alt stoppet opp.

Skrevet

ja da må du nok komme deg fort avgårde=)jeg har hatt raske fødsler alle gangene så må nok komme meg fort avgårde jg oxo..men er jo typisk at siste mann nå blir en fødsel på noen døgn hehe..håper virkelig ikke d..bare 16 dager igjen jg..litt sånn skrekk blandet fryd her=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...