Gå til innhold

må bare få ut litt irritasjon her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke sovet en hel ordentlig natt på 5 uker. er 7+1 idag.. bare våkner konstant og nesa da... den nesa.... er konstant tett!!! ja jeg har tatt noe nesespray men ikke nå mer, for den funka heller ikke.. var hos legen idag og han gjorde egentli ikke. fikk en allergi nesespray som funker IKKE heller.. han sa bare, jaja du får bare sitte våken da!!! l

lyst å rive av meg hele nesa!!!! VIL SOVE ORDENTLIG!!!!

takk for at dere gadd å se....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det samme problemet. Og så blødde den støtt. Teite leger!!!!! Det er visst bare slikt vi må regne med og leve med under sv.skap.Grrrrrrrrrr...!!

Skrevet

men hvordan fikk du sove.. ??? jeg føler nesten ikke at jeg takler mer!!

Skrevet

Var også sykemeldt pga ekstremt kvalme, så jeg sov når jeg var så trøtt at jeg endelig fikk sove. Døgnryttmen var helt ute og kjøre!! Men har fått noen råd nå i ettertid. Om å prøve slik nesehorn og skylle med saltvann regelmessig. Skal prøve det neste gang jeg hvertfall.

Skrevet

Jeg og!! Har vært tett siden november, og etter mange forsøk på å åpne nesa har jeg gitt opp. Høres skikkelig teit ut, men jeg pakker sammen dopapir, stapper i nesa, og sover utrolig nok som en stein. Ellers kan jeg anbefale otrivin med menthol. Den har hvertfall funka for meg. Lykke til!!

Skrevet

du er så tett at du like gjerne putter papir i nesa? hihi.. sorry, jeg måtte le litt... men forstår ikke at det kan hjelpe? må være psykisk kanskje? Hihi.. høres nesten litt søtt ut....

fått beskjed at jeg absolutt ikke ska bruke nesespray. har vanlig otrivin men legen sa at så tidlig i svangerskapet burde jeg absolutt ikke gjøre det..

er virkelig frustrert og det er rett og slett vondt... jeg må slappe av for å klare dette svangerskapet. er førstegangs M. og prøvd i 2 år...

hørt om det hornet eller det for å rense men vettu hva, det hadde bare detti ut igjen samme vei.... det er ikke sjans i verden å få noe luft ut her...!!!

Skrevet

Anbefaler virkelig at dere prøver det nase-hornet. Får kjøpt det på apoteket til rundt 100kr. fyller opp selv med lunkent vatn og salt. Renser godt. 3-4 ganger om dagen de første dagene, så blir det lettere i nasa etterhvert. Har hjelpt meg iallefall.

Skrevet

da ska jeg virkelig gjøre det! selv om den ser litt ekkel ut.. hihihi...

men alt er bedre enn dette!!

Skrevet

men det kommer ann på hvordan tett du er i nesen, er du snørrete tett? eller bare veldig tett og føler at du ikke får ut noe? da kan det nemlig være hovene slimhinner i nesa... jeg har hatt det og vet hvor slitsomt det er..

men det er dessverre ikke noe som hjelper da, hjelper jo ikke med nesespray og andre ting som er til får og løsne snør, når det ikke er noe snør der.. det ble borte hos meg rundt uke 12 eller noe...

lykke til

Skrevet

er rett og slett helt potta tett!!! en sjelden gang klarer jeg å snyte meg men virkelig at INGENTING hjelper... iallfall ikke no av det jeg har prøvd osv... flott, da må jeg kanskje ha dette i over 5 uker til da :S

takk

Skrevet

vist du ikke får ut noe når du snyter deg, er jeg nok redd det er slimhinnene... dessverre noe mange gravide får:(

ønsker deg lykke til. og håper du blir bra fort!

prøv gjerne alle kjerringråd som og ligge høyt med hodet osv.. men nesespray osv har ingenting får seg!

Skrevet

merket at nesesprayen ikke funker.. vel altså, noe "slim"kommer det altså, men det hjelper ikke på tettheten uansett....

var hos legen idag og alt han gadd å si var "gravid"nese....

takk!

Skrevet

Har ikke lest de andre svarene til deg, men har du prøvd mentholatum eller camferatum under nesa??? Åpner opp som bare det her ;P

Skrevet

har ikke prøvd det, kan jo prøve iallfall, jeg er klar for å prøve alt liksom.... !!!

med tanke på at ingenting annet fungerer, verken ditt eller datt, men kan prøve...!! takk

Skrevet

Prøv akupunktur - det funker godt på meg. Etter en to - tre behandlinger slapp jeg å stå opp på grunn av den tette nesa. Fortsetter med behandling ennå, men ikke så ofte lenger.

Skrevet

tusen takk for svar! hmm aldri prøvd det før, jeg kan jo forhøre meg litt her jeg bor... :) takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...