Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har vært kjempekvalm helt siden uke 6, å ikke klart å gjort annet enn å slappe av på sofaen eller sitte i ro. Har ikke kastet opp, kun hatt noen brekninger et par ganger, men nå den siste uka har jeg kastet opp skikkelig 2 ganger, sist i går kveld RETT etter siste biten av middagen var inntatt I tillegg så har jeg de siste dagene vært uvel i magen, konstant sulten/kvalm øverst i magen å en "støl" følelse nederst. Den beste tiden for meg, er når jeg våkner å fortsatt ligger i senga, så fort jeg reiser meg så er det som om hele magen bare "faller" ned.. Tyngdekraft.. Hehe.. Er så fryktelig lei allerede for jeg kroker ryggen når jeg går, pga magen, å jeg er så innmari kvalm. Har allerede gått ned 5 kg, å sist jeg målte blodtrykket var det litt lavt sa legen, men ikke noe mer enn det :s Har vært på UL 5 ganger allerede pga bekymringer/blødning/gammelt blod, å sist sa gyn på sykehuset at han synes jeg skal følge opp vanlige kontroller fra nå av. Men det er jo kjempelett for han å si når jeg bekymrer meg så fælt, pluss at jeg har en henvisning til UL i påska, hos hun jeg skal ha ordinær UL hos, å utstyret hennes er kjempebra, pluss at hun er gynekologisk spesialist, så vil gjerne ha den timen uansett så hun kanskje kan gi meg noe ordentlig svar på hvor det gamle blodet kommer fra + se om barnet har noen misdannelser. Er bare så redd for at legen min skal se ned på meg for å ha hatt på mange UL'er. Han ser jo ikke på journalen min før jeg kommer dit, å da vil han jo se at jeg har vært på UL på sykehuset 2 ganger etter jeg var hos han, å i tillegg bruker henvisningen jeg fikk da når jeg var hos han Jeg høres sikkert helt hysterisk ut, men dette er utrolig viktig for meg, å vite at alt står bra til. Selv om jeg vet at det ikke er noe å gjøre om det skulle skje noe, så er angsten min å finne ut at den lille har vært død i flere uker allerede. Har også bestillt time hos JM, skal dit 1 april.. Føler at kanskje de har litt mer tid til å prate ? Måtte bare lufte meg litt.. Er så mye jeg går å tenker på..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Så bra at du har bestilt time til jordmor. De har som regel veldig mye bedre tid til å svare og gjerne bedre svar å gi også.. Så lenge du har fått henvisning til UL så bruk den. Bedre det enn å gå rundt og være bekymret. Ser du at alt er bra nå så kan du slappe mere av. Vedig liten sjanse for at ting går galt så sent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå