Gå til innhold

Hvor skal dere tilbringe påsken da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til sambo`s foreldre førstkommende fredag og blir borte i en ukes tid.

Håper på treff med idefix, aries og plutseliten - det hadde vært superhyggelig!!!

Det blir lang biltur - GRUER SEG MASSE..............

Det blir mye god mat - HÅPER JEG OG IKKE FISK HVER DAG HÅPER JEG;-)

Mye barnefri, for fjortisjenter har venner der oppe og lille rosa blir nok beslaglagt:-)

Lese bøker, sove lenge, besøke venner der oppe og drikke god vin:-)

Gå turer og bare være kjærester for noen dager..........det blir fint!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal rett og slett overta det nye huset og tilbringe tida på fjell og snø og i bakker og li med grilling og pølser og sol og familie! Men jeg kommer til å ha fryktelig lyst på både øl og røyk i solveggen, men da har jeg jo noe å glede meg til :-)

Skrevet

Så spennende da!!!!

Tenk et helt nytt hus som er deres:-) Det blir bare gøy!

Og øl og røyk i solveggen kan erstattes med Cola og lakrisstang:-) Det er faktisk ennå bedre enn det andre:-)

Skrevet

Hvis været tillater så skal vel min kjære henge i stigen og male hus.

Ellers har vi booket to overnattinger på Sarpsborg badeland.

Afterski med øl og grilling av pølser blir det vel også tid til...........

Det går an å ha afterski selv om man ikke har snø og ikke får stått på ski?????

Skrevet

Åh.....hadde vi vært hjemme så kunne vi hatt afterski sammen i Sarp i badeland:-)

Når skal dere dit???

Vi kommer hjem langfredag, men da er det vel stengt da.........igrunnen.......når jeg tenker meg om;-D

Skrevet

Fra onsdag til fredag. Dvs vi reiser vel hjem engang utpå dagen på langfredag.

Skrevet

Da sitter vi i bilen på vei østover igjen:-)

Vil ha noen dager hjemme i ro og mak:-)

Skrevet

Deilig å få noen dager i heimen før hverdagen innhenter en.

Skrevet

Ja, det er nesten helt nødvendig.....Jeg synes det er skikkelig kjipt å kjøre bil i 8-9 timer og blir sliten av det. Stort sett jeg som kjører, for jeg synes det er ennå mer slitsomt å sitte på med sambo;-D

Så håper jeg på litt sol på terrassen også:-)

Heldigvis er det meldt flott vær til helgen dit vi skal:-)

Jippii!!!

Skrevet

Jeg skal ikke dit du skal og er glad for at vi slipper den lange kjøreturen. Riktignok er det sol der nå som det regner her, men sol der varer jo aldri lenge...

Vi skal være hjemme. Håper på mange fine dager med ny hage, terrasse, gode middager med venner, glade barn og påskeegg uten påskeliljer ;-)

Skrevet

Åh, nå gleder jeg meg til påsken! Første helgen tar gubben med seg alle revungene og besøker faren sin på hytta hans - farfar hadde så lyst på litt barnebarnbesøk. Jge skal ha hjemmealenehelg og kose meg, før vi jobber et par dager og så avrunder påsken på fjellet på hytta. Håper det er litt snø igjen, så vi kan få gått litt på ski og lekt oss litt i snøen - og kanskje få litt påskefarge!

Skrevet

er redd det blir sykeseng med begge beina i gips og tre tenner fattigare.... har lova sjuåringen at me skal kjøra snowboard..... hurra!

Skrevet

Høres ut som finfine påsker rundt omkring :)

Vi skal til Sørlandet og da blir det kanskje en tur på hytta eller ut på sjøen tilogmed. Gleder meg!!! Karopappa skal jobbe mandag og tirsdag. Jeg har bestemt meg for å være upolitisk korrekt og følge Karosnuppa i barnehagen selv om jeg har fri fra jobb. Da blir det to hele dager for meg selv, frisørbesøk, rydding, ordning og fiksing :)

Skrevet

Det synes jeg høres lurt ut! Å levere i barnehagen selv om du har fri mener jeg. Lillebror skal også i barnehagen. Maud-mannen skal sannsynligvis jobbe, så da blir de to dagene vanlige dager hos oss. Storebror skal være første del av påsken hos pappa'n sin.

Skrevet

Vi skal besøke foreldrene mine i palmehelga. Kommer hjem igjen til hverdagene for det er jobbedager for gubben. Så får vi besøk av søstera mi med mann og barn. De har ikke hilst på lillevennen vår ennå, så det blir stas!

Og kanskje vi får til å besøke en svigerinne i snøland de siste helligdagene. Det er iallfall noen unger her som kunne tenke seg ski på beina. Vi har bare hatt snø en halv uke eller noe i vinter.

Skrevet

I år blir det fjellferie for oss for første gang på et par år.

Etter noen tøffe måneder har vi bestemt oss for å bli dullet med, så vi har booket oss hotellferie.

Uvant, for påsken har som regel vært hytteferie.

Men da er det stort sett jeg som lager mat og styrer, men nå skal jeg også få fri.

Det skal bli superdeilig.

Så nå har vi startet jakten på pulk:-)

Skrevet

Å så deilig for dere!

Det unner jeg dere av hele mitt hjerte:-)

Kose dere glugg i hel:-)))

Skrevet

Hyttetur med nye tepper og filleryer... og en lampe som gamlemor ikke liker.. haha

Skrevet

Regner med at det er dritgreipappaen som skal ligge med tenna på tørk og begge beina i strekk. Hvis du tror at det kvalifiserer til noe "ferie"" så må du tro om igjen,. Her blir det ingen unnasluntring..

hehe

Skrevet

Først ett par dager på hytta vår som skal erklæres åpnet for sesongen. deretter ett par dager på fjellet hvis været tillater det.

Siste delen av påsken skal vi være på hytta vår igjen og er vi heldige så kobler de på vannet!

Det er så styrete med vanndunk og oppvask, men når sommervannet er påkoblet så fungerer både kjøkkenkranen og oppvaskmaskinen helt etter Trollmoras smak :o)

Pølsespising, eggmaling og frisk luft. Spiller egentlig ingen rolle hvor vi gjør dette. Jeg er bare glad for fridagene. Late frokoster og ting på sparket.

Skrevet

Åh, jeg måtte bare legge inn hvor vi skal i påsken.. For jeg gleder meg sånn..

Vi skal til FLORIDA!!! 14 dager i solen, på stranda, Disney World og bare kose oss som familie!

Min familie har leilighet i Palm Beach og vi skal bo der mesteparten av tiden, for så å ta noen dager på Hotel i Orlando og Disney World! Noe 8-åringen gleder seg til noe helt hinsides! Og det gjør vi andre også..

Samtidig med besøket skal jeg få muligheten til å hilse på min farmor (som jeg ikke har sett på 4 år) og hun får sett sitt 2. Oldebarn! Og hun gleder seg også...

Gruer meg litt til flyturen, for 14 timer på fly med en 11 mnd gml liten gutt som helst vil GÅ hele tiden, kan bli en utfordring. Men jeg er sikker på at han får lov å gå opp og ned midtgangen av de søte snille flyvertinnene!

Skrevet

ÅÅÅH

Nå ble jeg rett og slett misunnelig!

Unner deg selvfølgelig turen, det hørtes ut som tidenes påskeferie!

Riktig god tur og nyte tiden med sol og Disneyleand og familie og oldemor og strandliv og bading!

Klæm fra

Skrevet

Han får helt sikkert lov til å bevege seg. Det har i hvert fall vært min erfaring når jeg har flydd med småtasser. Jeg er også litt misunnelig. Plass i kofferten? Jeg er ganske liten altså ;-)

Skrevet

Høres ut som de fleste her inne har planer om å kose seg glugg i hel i påsken og det unner jeg dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...