grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 nå vokser d som bare d:)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Gler meg til eg begynner å få mage og,(har nok litt frå før og),tida kan nesten ikkje gå fort nok;-)Men er berre 5+1 ca enda....
Lykkeliten123 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Så fin mage ;o) Jeg la ut et bilde igår om du vil se. Ellers har vi kjøpt samme vogn- jeg har kjøpt med farge Elk på bagdelen og sort på sportsdelen ;o) Stilig stellebord, forresten.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 tusn takk:) kjempe fin mage hadde du også
Juicy med spirer! Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Utrolig morro at du endelig har klart det grysom Har gratulert deg før (på bli gravid) men må bare få sagt en det en gang til!! Gratulerer kjempemasse!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 Tusn takk <3 d var kjempe koselig:) håper virkelig at du kommer etter snart:) sender deg masse babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå