phantomet Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Idag har vi vært på oppfølgende ultralyd for å sjekke hjertet på tv1. Og selv om de prikkene de oppdaget forrige gang fremdeles er der, kunne legen berolige oss om at alt var helt normalt. "Han har nok bare et ekstra sterkt hjerte denne lille tassen" var kommentaren, for de prikkene viser tykkere vev, og dermed sterkere ekko. Og hjertet er jo en stor muskel... Alt annet har blitt ordentlig sjekket også. Hjerne, mage, blære osv, og det finnes ingen synlige feil på den lille krabaten. Ellers så var de like vitale (les ville) som før, og alt så strålende flott ut. Phantom-mannen ble overrasket da han oppdaget hvor lettet jeg ble da vi fikk den fine beskjeden. Jeg hadde jo lovet å ikke tenke på det frem til vi fikk endelig beskjed, men klarte ikke helt å etterleve dette. Jeg bærer jo på disse småtassene inni meg hele tiden, og da kommer tankene også..tenk om...osv.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Så flott at alt var bra, det er jo en naturlig del av å være gravid , det å bekymre seg for om alt er bra er det ikke det da?. Håper du kan nyte resten av svangerskapet og at formen din blir kjempe fin etterhvert .0) Lykke til videre.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Hihihi, Thomas og Thomas:-) Herlig å få det bekreftet at det ser fint ut med både Thomas I og Thomas II:-) Du er jo bare et menneske du også phantis:-) Så klart man blir bekymret og spesielt i din situasjon. Er man gravid så er man gravid. Og når man er dobbeltgravid så blir man vel rett og slett dobbelt bekymret! Enkelt regnestykke:-) Det er nok litt enklere for menn å koble ut slike bekymringer, enn for oss som tross alt går med disse små menneskene inni oss! Det er jammen meg sterke saker! Jeg blir glad av å se at de er like vitale og ville som de skal:-) Og så håper jeg formen din er stigende og at du får fine tider fremover:-) Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 heia heia heia heia Thomas tvilling, Thomas tvileren og Thomas toget...
Maud Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er glad for å høre at alt var bra med dem begge! Tenk - så har du bekymret deg for noe som egentlig var bra. Sånn er det å være mamma, vi bekymrer oss for ting helt fra vi er gravide og sikkert resten av livet. I hvert fall til åtte og et halvt, det er så langt jeg har kommet :-) Hvis dine gutter blir kalt Thomas og Thomas, da blir jeg overrasket!
frøydis m/ 4 Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Så flott at de har det bra begge to. Håper du også kommer i bedre form etterhvert. Bekymringer hører jo med til mammalivet, men godt når de kan legges til side og vissheten om at alt er fint kan overta! Thomas er et fint navn, og så greit å huske hvis dere kaller de det begge to! :-))))
Milli Vanilli Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Det var godt at alt står bra til med Thomas og Thomas :-) Forstår godt at du har vært bekymret, det vet jeg at jeg selv ville vært også. Lykke til videre ;-)
Tiggywinkle Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Klart man bekymrer seg for de små nurkene i maven...men så godt at alt ser bra ut. Da kan du puste lettet ut. Håper formen din kommer seg så du får nyte svangerskapet også. For det er en fantastisk opplevelse når man er i form:-) Og så flott med 2 fine gutter da, du er jammen heldig!
Karomamma Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Så bra!!! He he, Thomas og Thomas høres bra ut. Kjenner jeg deg rett, har du allerede noen fine navn i kikkerten til de nye gutta i slekta
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Så flott!!! Kan tenke meg at du ble både letta og glad når det viste seg at lille tvilling er helt i orden... Blir en skikkelig sterk gutt, skal du se. Håper at formen din er fin, og at du snart er på beina igjen av den vonde kvalmen Gode klemmer
Trollmora Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Så bra at kontrollen viste ville, sterke og vitale Thomasser! Bekymret er første boksaven i ordet mor, så det er det ingen som kan få oss bort fra. Håper formen din blir bedre igjen og at de siste 17-20 ukene blir gode:o) Klæm fra
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Skjønner godt din bekymring og at du nå er lettet over at alt er ok! Regner med at du har allerede klekket ut noen klingende fine, sjeldne navn til dine små gullgutter som er på vei, på lik linje med dine gullgutter som du allerede har fått!! Gleder meg til å se den voksende magen din jeg da, og håper at du snart blir såpass bra igjen slik at du kan bevege deg litt lenger enn mellom toalettet og sengen igjen. Vi tenker masse på dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå