Gå til innhold

Trenger hjelp...får ikke gjort nr 2 :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd klyx hjemme? Jeg har fått problemer med å gå på do de siste dagene, og skulle gjerne funnet en løsning på det problemet. Vet at klyx kan sette i gang fødselen også, men det er vel bedre å ta enn lakserolje... Kan man få styrtfødsel av klyx også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at man setter miniklyx kvelden før KS, så det skulle vel ikke være så farlig i fht det at fødsel skal komme igang, vel..???

Forrige svangerskap måtte jeg bruke det noen ganger, hadde utrolige smerter fordi jeg ble forstoppet.

Denne gangen har det holdt med Idoform.

Skrevet

Hadde det samme problemet. Så var det noen her inne som anbefalte Biola. Ikke hatt problemer med nr 2 siden! Helt genialt. Og medfører ingen fare for igangsetting av fødsel eller noe som hellst. Den med bringebær!!

Skrevet

Ja biola med bringebær funker som bare det:D + det er kjempe godt!

Skrevet

ja også står det på melkekartongen at den anbefales til gravide :)

Skrevet

Det høres kanskje litt for enkelt ut, men for meg hjelper det å drikke mye væske i et par dager. Pøse på med vann, saft ol. Da kommer det seg =)

Skrevet

Cultura melk hjelper meg!!! En dag uten den og alt stopper opp.. Lykke til..

Skrevet

søstra mi tipset meg om svisker. jeg spiser et par-tre om dagen og tør ikke slutte, for jeg tror det funker... har også tro på biola og masse frukt og vann.

Skrevet

duphalac! har selv vært plaget med forstoppelse i lengre tid.har holdt på med svisker, biola o.s.v. uten de helt store resultatene. var hos legen idag, og fikk duphallac. åhh! for en lettelse... tok 1 1/2 t. så kom nr. 2. (ikke diare.) ring legen imorgen...

Skrevet

Trenger ikke resept på duphalac. Den kan kjøpes på apoteket. Men greit å høre med legen hvis man er usikker på om man kan bruke den. Mener det står i felleskatalogen at den kan brukes av gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...