Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 som ble påkjørt av en traktor i dag.............jeg blir helt satt ut!!!! Har ikke fått med meg dette før nå og kjenner at jeg blir helt skjelven........En liten gutt på snart to år. Lille rosa blir snart to år...........får så uendelig vondt av pappan og mamman og alle de andre rundt den lille gutten..... Dette er virkelig marerittet for oss alle.. I kveld vil det skinne et lys for den lille gutten.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg kan ikke engang lese hele storyen jeg..... For jeg må noen ganger bare beskytte meg selv. Uansett hvor grusomt det måtte være. Det har skjedd noe merkelig etter jeg fikk barn....... Tåler jo ingenting før jeg stortuter.. (ikke at dette er ingenting, men du forstår gjør du ikke)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jeg fikk vite det gjennom en venninne som nettopp har blitt mamma, hun var helt satt uthun hadde nettopp lest det i avisa..Det er helt forferdelig og jeg må si at jeg klarte ikke lese hele historien..Det ble så tøft.Jeg reagerer ekstra nå etter jeg ble mamma på ulykker ogdrap...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Jo jeg forstår....... Jeg orker ikke se på nyhetene i perioder jeg. Når jeg kjenner at livet er litt tøft, må jeg også beskytte meg mot all ondskap som skjer.........det gagner en jo ikke å sitte og ta inn absolutt alt. I jobben min er jo ikke å unngå nyheter helt stuerent, men jeg tillater meg selv å være selektiv på hva jeg prioriterer.
Sara Rompompei Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Uff ja... Denne historien er jo så forferdelig at det ikke kan utrykkes sterkt nok. Jeg så overskriften tidligere i dag, men har måttet bruke hele dagen på å få med meg hele historien. Noe så grusomt!
Maud Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Det at noen kan miste barnet sitt, det er så grusomt at jeg ikke orker å tenke på det! En av mine mer bisarre sider er at jeg leser dødsannonser i avisen. Rett som det er er det et barn som har dødd og det er så fælt! Jeg hoppet over den lille gutten i avisen i dag. Tårene sitter løst hos en amme-mamma med lite søvn...
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Samme som Maud her med de annonsene. Jeg så overskriften i dag tidlig, men har ennå ikke lest hele artikkelen. Det blir på samme som hun jenta som ble sendt hjem fra legevakten. Jeg har tålt sånt dårlig før - og nå med lille krokodille blir alt så mye verre .. Min stebror har kjørt en gutt død en gang for ca. 10år siden. Det var ganske tøffe saker. - Gutten syklet uten lys, men dog... Han har to barn selv. Det var jo det verste som kunne skje han. Jeg vet ikke hvordan man forholder seg best til sånt- jeg føler jeg tenger litt avtand fra sånne nyheter..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå