Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg er gravid for første gang på "rett plass" og har derfor 2 spørsmål akkurat nå jeg lurer på. Kanskje dere kan gi meg noen gode svar.

Jeg er blitt kjempestor i magen, og jeg føler meg ikke så veldig oppblåst. Jeg er i Uke 9+0 og kan ikke på noen måte forstå at det skal gjør at jeg skal få en skikkelig "gravid" mage ennå. Jeg har på en måte fått så stor mage at jeg ikke kan få på meg de vanlig buksene mine. Er det noen andre som har opplevd dette, eller som vet om andre som har det likt. Jeg må innrømme at jeg hadde litt "valpefett" fra før, men nå har jeg fått en stor hard mage.

I tillegg til dette er jeg også veldig trett i magen. Det føles nesten som jeg har behov for å holde under den og hjelpe den med å holde seg oppe. Føles nesten som jeg har tatt 200 sit ups.. Er noen andre som har det likt.

Takker for dere tok dere tid til å lese om mine "problemer" hvis sånne småting kan kalles det. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også begynt å få en liten mage allerede, og jeg er bare 7+3 nå=) Har et bilde av magen på profilen min hvis du vil se / sammenlikne, noe sånt du også har? (trykk på nicket mitt, så kommer du til profilen)

Skrevet

hei:)jeg er 7 uker på vei å har også fått mage..var hos legen på kontroll i går,han sa at det er bare sånn at noen får mage kjempefort mens noen vises det nesten ikke på før de føder..så han lo litt av meg da jeg fortalte at jeg hadde måtte kjøpe nye bhèr å bukser allerede...:)

Skrevet

jeg og har fått magen. er 7 uker idag. motte få ny bukse på praksisplassen min:p er jo nesten sånn at jeg kan kjøpe mamma bukser snart:p mitt forrige svangerskap viste ikke magen min på i det hele tatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...