charlottemadelen Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Er 18 +5 i dag og har litt ubehag i magen.. er akkurat som småstikking i underlivet og litt sår i ryggen. Var på UL i dag og alt står bra til med ungen, men blir litt bekymret. Jordmor mente at det kunne være urinveisinnfeksjon men da får man jo vondt når man tisser og det har ikke jeg. Er det noen andre som har opplevd dette eller vet hva det kan være? Er gravid for første gang så er litt bekymret.. kan det være livmoren som utvider seg..? Håper noen har svar
Supermamm Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Man kan ha uvi uten å ha vondt når man tisser, kan du ikke stikke innom legen din imorgen og levere en urinprøve da? Ellers kan det være mange slags "vondter" man har når man er gravid og en av de er at livmoren vokser ja. Ikke greit å si. Om du er bekymret burde du kanskje ta det opp med legen din? Lykke til: )
charlottemadelen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Hei! takk for svar Jeg har hatt uvi før og da har jeg alltid hatt vondt men men man kan aldri være helt sikker. Skal innom legen i morra å høre, så har jeg i hvertfall sikker. Ellers er det sikkert at livmoren vokser og det er jo ubehagelig det også Men takk igjen for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå