Gå til innhold

pappaen min sitter i fengsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og moren min holder på å bryte sammen, min far har slått henne i hele mitt liv, helt siden hun traff han for 38 år siden, og det er skikkelig grov vold.... og jeg som liten satt i trappen å så på.....stakkars meg og søsteren min.... hun har bare vært så sterk, men denne gangen er hun rett og slett i sjokk tror jeg, hun ble truet på livet, og det var på hengene håret at det endte bra, jeg måtte varsle politiet.... og da politiet var på vei til huset, hadde hun prøvd å rømme, ut av sitt eget hus, løp han etter henne, grep fatt i henne, bar hun etter munnen, heldigvs så politiet dette, og samboeren min som jeg hadde sendt, stakkar, han sa det var et grusomt syn å se svigermoren sin sånn, og ikke minst svigerfaren bli tatt av politiet, å hvorfor kan ikke jeg bare ha normale foreldre...er det flere som har en far som er sykopat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakar deg! Skjønner at dette ikke er lett for hverken deg, samboeren din eller moren din.. Rett og slett alle som er "involvert" i dette.. Håper dere får det bedre nå som han sitter inne. Har heldigvis ikke vært borti lignende situasjoner. Så jeg håper det går bra med deg!! :) Lykke til!

Skrevet

Ville bare sende en stor klem!

Ta godt vare på moren din, det trenger hun!

Skrevet

Jeg har en med endel psykopatiske trekk. Men moren min stakk av og politi ble involvert osv. dette gikk verst utover min lillesøster og mor på den tiden. jeg har ikke noe kontakt med faren min, heller ikke de andre kun min bror og min andre søster. Det eneste jeg kan si er at moren må komme seg bort. Dra på krisesenter eller søk akutt hjelp med en gang. Alliere seg med profesjoneller helsearbeidere evt gjennom fastlegen. Det eneste som vil hjelpe er å bryte ALL kontakt. Hvis ikke vil hun evt miste livet en dag, du og din søster må bryte alt. Alle i din familie er nødt til dette. Han kommer til å lage et helvete i know, men mest av alt er det jo trusler. Aldri stol på at det vil bli bedre. Han har holdt i 38år? og hvis de får behandling blir de som regel mye verre da de har flere knagger å manipulere på. Ønsker deg lykke til og håper dette gjorde til at du og din familie kan bryte denne sirkelen.

Skrevet

tusen takk for svar... dette har pågått i 38 år ja... fatter det ikke, hun er iallfall sterk, og stakkars den lille kroppen hva den har tålt... vet ikke verken inn eller ut lenger, men søsteren min trodde det var best at vi hadde kontakt med han, hun mente han kunne bli enda verre hvis han ikke det hadde, han har ingen venner, snakker ikke med fam sin, så han har ingen... å jeg hater dette, har så vondt i magen for ka tiden bringer.... jeg har 3 barn som er glad i morfaren sin og... hva med de oppi dette, klarer snart ikke dette lenger, for mange spørsmål og tanker... en grusom situasjon å komme i... er faktisk redd for livet mitt, og min mor sitt....ungene og samboer, han var der tross alt... sukk og atter sukk...

Skrevet

Kjære deg, dette må dere ikke sitte alene med. Kontakt et krisesenter og få hjelp til å finne ut av det, gjør det med en gang, de er der for dere! Endelig er det muligheter for endring, grip den! Alene blir det ofte mye kaving når noe slikt skjer, sammen med andre som har samme erfaring, eller erfaring med å hjelpe i slike situasjoner, kan dere sikkert finne gode løsninger! Ønsker dere lykke til!

Stor klem til deg og dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...