Mayken Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hvordan går det med deg snuppa? Alt bra? Magen roet seg litt eller?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Akkurat nå er jeg godt henslengt i sofaen mens vesla får sin dose med Emil på tv;) hehe... Men alt bra her, ting er mye bedre:)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Godt å høre. Babyen skal vel ikke komme enda på noen uker?!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Takk:) Nei, ikke på en stund til, er i uke 30 i morra... Så hun kan trygt vente noen uker til, bare hun ikke overdriver:p Hehe...
Mayken Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Det er bra å høre. Er hun ennå ikke lei Emil??...hehehe Er vel sånn som med Ina og Pororo det da. Eneste som får henne til å sitte stille litt uten å suttre. Er så sliten når hun kommer hjem fra barnehagen, skal bæres på hele tiden, vil ingenting....en smule slitsomt.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Hun går aldri lei;) Men hun har hatt en liten pause hvor det har gått i Elias og Kongeskipet i stedet. Søt film egentlig! Hehe... Mye sliten nå som de er mer ute eller er hun litt i ulage?
Mayken Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 Neida, hun er i fin form nå, heldigvis. Har vært nok sykdom for en stund. De er ikke noe særlig ute heller. Men blir jo aktivisert inne da. Blir lange dager, så hun er trøtt og sliten når vi kommer hjem. Står jo opp kl 6 hver morgen.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Ja, dakar, hun har vært mye syk:( Så tidlig?! *grøss* Da skjønner jeg jo hun er sliten når ettermiddagen kommer. Embla blir helt kjørt når de er ute hun og kan godt sovne 1730 de dagene. (hun får ikke det dog, for da er hun oppe før sola...) Jobber du fullt nå?
Mayken Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2008 Jobber halve dager for øyeblikket, er 50% sykemeldt frem til påske. Ina legger seg 18.30, da klarer jeg ikke holde henne våken lengre. Blir senere i helgene da. Hun har forresten avvent seg selv nå. slapp å ta opp kampen:) 2 uker siden jeg ammet sist...jippi.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Så deilig at hun avvente seg selv! Mye bedre sånn... For dere begge;) Så tidlig som hun er oppe skjønner jeg jo hun er tidlig trøtt. Skulle bare mangle! Forøvrig, er ferdig med trafikalt grunnkurs nå, tar teorien på fredag! *spent* Lappen er SNART i hus:) Planer for påska?
Mayken Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. mars 2008 Blir fint å få lappen ja. Skal begynne å øvelsekjøre med T... nå snart. Lurer på om jeg skal lese og ta teorieksamen nå...hvis det går an? Så har jeg bare kjøringen igjen. Ingen planer i påsken, blir vel oppussing tenker jeg. Drar til syden 3.mai, derfor ingen tur i påsken.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Ble borte litt jeg:p J skal jobbe stort sett hele påsken har jeg skjønt:( Så her blir det mye tid som skal slåes ihjel! Må gjerne si fra om dere har noen dager dere kjeder dere!
Mayken Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2008 Det kan vi gjøre vet du:) Får se hvordan påsken blir, men kanskje Embla vil ha lekebesøk en dag?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 Det vil hun helt sikkert! Men hun er i barnehagen de første dagene da, for jeg har en stor oppgave på skolen jeg må få jobbet litt med mens jeg likevel er hjemme:) Baaare å si fra, litt varsel så kan jeg trylle frem litt lunsj eller kake eller noe også
Mayken Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. mars 2008 Trenger ikke stresse med noe. Ina er også i barnehagen mandag, tirsdag og onsdag. Vi jobber begge to, så har ikke så mye annet valg.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 Stresse gidder jeg jo ikke da, er blitt for "feit" til det nå... (tunge magen) Men vi liker å kose oss med litt snas vi, og når jeg har gode dager så er det moro å lage lit godt:)
Mayken Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 11. mars 2008 Koselig det da. Får se hva vi får til da vet du;) Skal J jobbe hele påsken?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #19 Skrevet 11. mars 2008 Tror han har fri påskeaften, men det er vel omtrent det hele:(
Mayken Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 11. mars 2008 isj....så dumt da. Hadde vel vært kos med litt flere dager sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå