Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Heisann! Er det noen som vet om en kan være gravid selv om en har fått mensen? Dette høres sikkert helt søkt ut, men det står forskjellig ting om dette temaet på ulike nettsider. Og grunnen til at jeg spør er at jeg den siste uken har vært så innmari trøtt og sliten. Det kan selvsagt finnes andre forklaringer på dette, men det har vært så påfallende. Jeg har ikke sovet så mye på årevis, men så fikk jeg to dagers mens (sukk!) Og jeg har egentlig begravet alle forhåpninger, men føler meg liksom litt usikker likevel..
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Jeg har egentlig ingen erfaring på dette området, men jeg hører til stadighet om jenter som har mensen i et par måneder, men som likevel er gravide.. Så, alt håp er altså ikke ute. Lykke til!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Heisann. Det kan jo være festeblødning du har hatt. Den varer gjerne bare 1-2 dager...
SOMMERSMILET Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Moren min hadde mensen de 2 første mndene av graviditeten. Helt vanlig mens, så hun ikke skjønte at hu var gravid.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Takker så mye for gode tilbakemeldinger!! Det var både nyttig og interessant! Jeg er forresten helt ny her på forumet, men dette er jo virkelig en ypperlig informasjonskilde! Skal forresten teste meg i morgen tidlig. Tørr ikke ha noen store forhåpninger, men man vet jo aldri :> Kan jo alltids kose meg med ett glass vin eller to i helgen viss testen er negativ.. Om å finne det positive i det "negative" hihi.... Er egentlig en litt vanskelig balansegang det der.. Å håpe samtidig som en ikke vil bli skuffet...
månestråle32 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Masse lykke til!!!! krysser fingra for positiv jeg har og vært usigelig trøtt de siste to ukene, uten at det er non grunn til det egentlig. har ikke fått mensen, men er 1 uke over tida OG har testet negativt 3 ganger- grrr og hmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå