Gå til innhold

mensesmerter uten mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skyldes dette? har hormonspiral, har hatt litt mensesmerter før men nå er det helt forjævlig rett og slett... kun på ene siden og har vondt der som eggstokkene er liksom og helt ned til kneet, og det minnes om mensesmerter, eller kan det være noe annet... plz gi meg noen råd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så god greie på hormonspiral jeg, men er det sånn at du ikke får eggløsning da?

I såfall vil jeg tippe på en vanncyste, noe som kan gjøre uhorvelig vondt helt til den sprekker, men som ikke er farlig

Skrevet

noen får ikke eggløsning mens andre får... eg har hatt få blødninger på de 2 årene eg har hatt hormonspiralen, men nå de siste ukene har mensesmertene vært helt grusomme... de kommer i rykk og napp....

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Kan være EL,m en hvis dette har skjedd i noen uker ville jeg fått en lege til å se på spiralen...kan jo hende den har flytta litt på seg!

Skrevet

ja det har jeg tenkt på, men det gir seg stort sett alltid når jeg har tenkt å ringe, e så typisk...

Skrevet

Hei! jeg har også spiralen snart 1 år og har de samma smertene som deg,helt grusomme og sååååå vondt.akkurat som deg på den ene siden og ned til kneet.legen sa at det er normalt,var hos ham sist uke.

Jeg trodde nesten jeg var gravid eller noe,ble redd.men det er vist normalt.

Skrevet

frutilla hei på deg, takk og lov at det er noen som skjønner hvilke smerter jeg snakker om, glad jeg ikke er alene, var helt sikker på at noe er/var ordentlig gale, men tror jeg skal bestille meg en legetime sånn forsikret skyld, har faktisk tenkt tanken på at jeg kunne være gravid, men tror ikkje eg e det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...