Gå til innhold

Hva med navnene:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten bare Adelle eller bare Josefine.

Det er min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selma er fint, men jeg ville ikke hatt mellomnavn. Det er et navn som står seg best alene.

Skrevet

jeg heter Selma, og sier go for it!! Likte den første komboen fint, Selma Josefine :)

Skrevet

Synes at Selma Bertine var finest, Josefine het pusen vi hadde før, og jeg valgte navnet på kødd,og i ettertid har jeg jo sett at folk har det navnet på barna sine, at de seriøst liker det...

Adélle- jeg vil ikke si at det uttales rett frem om du vil uttale det Adell, for jeg ville sagt Adele, for det om det skrives med apostrof og dobbel l, grunnen er nok bare at det er det jeg er vant med... vil nok få navnet sitt skrevet feil mange plasser da.. Adele er ett av mine yndlingsnavn...

Hehe, men når jeg ser på Adélle nå, så er det en selvfølge at det uttales Adell, hehe... men jeg tror nok mange vil si feil da..

Skrevet

Definitivt bare Josefine. Selma er veldig mye brukt nå, og Adelle var helt ille å skrive/uttale. Hva med Adele? Bertine blir too much Zetlitz..

Skrevet

adell minte meg på om kvinnelig nazist.

selma josefine var best, selv om jeg synes de er så ulike at de passer dårlig sammen

Skrevet

Hva heter snuppa du har fra før hvis jeg får spørre??

Skrevet

Enig - likte egentlig ingen av de - men Josefine alene er veldig flott;o)

Skrevet

Jeg synes alle navnene var jålete, men de to første var best, og de to likte jeg de øverste best. Men hver for seg er alle de tre som utgjør de to øverste fine.

Jeg skjønner ikke helt hvordan den aksenten i Adèll kommer inn i bildet???

Hvis det skal være fra fransk, måtte skrive det Adèle og hvos det skulle være fra spansk hadde dere ikke trengt aksent. Og hvis det bare skulle være et norsk finne-på-navn, måtte dere enten ikke hatt aksent i det hele tatt, eller, hvis dere ebsolutt skulle ha det, måtte den ha vært andre vei, altså Adéll.

Skrevet

Mormor heter faktisk Selma Bertine!

: )

Så det går jeg for!!!

Skrevet

jeg likte faktisk selma josefine godt:):)men her er at annet alternativ... selma adelene??

Skrevet

HALDEN..!!!!!!

Leeenge siden.. (Isaacs osv her. husker ikke om jeg har sagt at jeg har skiftet nick, jeg er såå glemsk og litt til).

Hvordan er det med deg og magen og alt?

Jeg likte Selma, siden storesøss har et nokså normalt navn også.

Adèlle var veldig fint det også, men litt "annerledes" enn storesøss sitt.

Kanskje Selma Adèlle ??? :-D

Når er terminen igjen??

Skrevet

Hey! Ah... De hersens navna, hehe. Det skal ikke være lett;) Jeg ble litt tent på Bertine egentlig, hihi. Har ikke hørt med samboeren enda da, han må jo nesten ha ihvertfall et ord med i spillet, hihi.

Terminen er 20 mars, 9 dager igjen;) Håper jeg slipper å gå over tiden ihvertfall.

Hvordan er det med dere da? Lenge siden sist:)

Skrevet

Rusler og går her som vanlig..

:-)

Bertine er ikke helt min stil, men det er stort sett ene og alene pga. en artist jeg ikke er så fan av. Hehe..

Men likte veldig godt både Selma og Adelle.

Syntes fint man kan slå sammen de to ;-)

Vi slet mye med minsta vi også, hehe.. lett skal det ikke være..

Ikke forhast dere, vent til hun er ute med den endelige avgjørelsen, da ser dere det litt på henne ;-)

Vi fortalte ikke noen hva hun skulle hete før hun var en uke eller noe fordi vi ville være helt sikre. :-)

Skrevet

Ser ut som om det blir å drøye litt med det navnet ja, det må nesten passe.. Kanskje ho er en liten Petronella da ho kommer:-) ))

Ja, det er synd ho Zetlitz henter Bertine til fornavn, hehe. MEN blir det Selma (som det nok gjør) så kaller vi henne bare Selma da, uansett.. Det andre navnet kommer ikke til å bli brukt, men jeg vil ha det med uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...