Gå til innhold

trist nyhet.


Gjest

Anbefalte innlegg

Da melder jeg meg ut fra november klubben. Var hos legen (etter tre positive tester). Fikk vite at jeg ikke var gravid alikevel. Så humøret er ikke helt på topp nei!! Ønsker alle lykke til med magen sin :) Ønsk meg lykke til og, fortsetter å prøve og håper det ikke blir lenge til noe skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff!! så leit!

håper dere får en ny sjanse snart igjen:)

mistet du? eller var testene feil?

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testene må ha vært feil.Mulig hcg-hormon som var igjen i kroppen etter MA i februar. Selv om legene sa at dette bare sitter i i 2-3 dager. Tok tre tester som var positive, sist på lørdag. Nå i dag hos legen var den negativ og tok en når jeg kom hjem.< den var også negativ nå.. Har ikke merket noe så tror det bare var hormoner igjen. Men var å sikker på at jeg var gravid igjen liksom. Men håper jeg får en sjanse om ikke så lenge. Kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du symptoma på at du va gravid?? Blir bekymra når æ læs sånt, men skal til lægen imårra og har alt av symptoma!!

Lykke til me videre forsøk, ønske dæ virkeli alt godt og håpe dåkker lykkes snaaaart;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Lille-venn! Det var utrolig trist å lese hva som skjedde med deg. Jeg ville bare si at Hcg kan sitte lengre i kroppen, det gjorde det i alle fall med meg!

Lykke til med ny spire om forhåpentligvis kort tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...