ainapost Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Da jeg skulle føde nr 2, gikk det ualminnelig fort noe som resulterte i at halebeinet mitt brakk. Det var ikke så vondt der og da (var så mye annet som gjorde vondt;), men slet veldig det første året etterpå. Noen andre som har vært så uheldige og som har født etterpå? Blir veldig glad for svar:)
ålah Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei, jada jeg brakk halebeint. Det var forsatt ikke bra etter 3 år, men så datt jeg ned trappa hjemme og slo det på plass eller noe sånt for ett år siden og siden da har det vært bra. Men det tok veldig lang tid etter fødsel før jeg greide å gå normalt, sitte normalt, greide ikke å gå ut av leiligheten før etter 1 mnd. etter fødsel osv. Det skjedde noe med nervene der nede som gjorde at jeg ikke kjente om jeg hadde full eller tom blære den første tiden etter fødsel, så jeg slet endel kan du si. Greide heller ikke å sitte såpass at jeg kunne kjøre bil før ett 1/2 år etter fødsel. Jeg har bedt om ks nå pga dette, tørr ikke risikere dette en gang til. Jeg var student den gangen, men hadde jeg vært i jobb da, så tror jeg ikke jeg hadde greid å jobbe med dette selv etter ett år. Hvis du fortsatt ikke er bra i halebeint ditt, så vil jeg på det sterkeste anbefale deg å gå til kiropraktor å få det på plass igjen. Det var helt himmel for meg å ikke ha de smertene lenger etter fallet i trappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå