hønetuppa ønsker barn Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hadde innsetting forrige Torsdag, så er nå 6 dagen i dag. Vet det er altfor tidlig å teste.. men tenkte alikevel å høre hvor tidlig det tidligste der har opplevd positiv test?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Fikk svaaaaaaaaaaaak pos. billig-test (strips som hadde gått ut på dato *flau*) på rugedag 9 (dag 1 er dagen etter innsetting).
* vannmamma * Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Med datteren min testet jeg positivt 8 dager etter innsetting. Nå er jeg gravid med tvillinger og testet positivt 10 dager etter innsetting. Lykke til! :-)
Lessen Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 godt å høre at det er flere enn meg som er helt tullete etter å teste... jeg er på rugedag 4 og er såååååååååå klar for å teste... hehe må bare holde ut til over helga... men deeeeeeetttttt gåååååååååååååår joooooooooo sååååååååååååå treeeeeeeeeegt!!!! jeg testet pos på rugedag 10 forrige forsøk....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Svaaaak positiv test på rugedag 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå