Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 jeg skulle ha nr 1 men fikk nr 2, hvordan ser nr 1 ut? nr 2 er rund.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hvorfor skulle du ha nr 1? Nr 2 mener jeg er fra 6 mnd, mens nr en er for de helt minste barna. Begge er runde, det er bare størrelsen som er forskjellig. Masken skal passe over nese og munn til barnet, men ikke være så stor at den når øynene eller at det blir åpenrom mellom maska og haka. Vi har også nr 2, fikk den da han var 10 mnd.
nutri Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Tips: Få resept på Aerochamber, eller Optichamber istedet. De er mye mindre, omtrent halve størrelsen av den som heter Babyhaler, mye mer håndterlige og like god. Der finnes med 3 ulike maskestørrelser. (0-18mnd, 1-5 år og over 5 år)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Hahahaha må le av meg selv altså da jeg så overskriften på innlegget,Trodde du hadde baby med en slags hale,,,å da jeg så andre hadde svart så tenkte jeg,jøss er det så vanlig hehe.Hmm på tide å komme seg ut i frisk luft:)
nutri Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 haha, hale på babyen ja. :-p Hadde vel lurt selv dersom jeg ikke hadde vært borti det før. Babyhaler er et hjelpemiddel ved bruk av astmaspray. En slags beholder/et kammer man inhalerer astmamedisin gjennom (små barn greier ikke puste inn medisinen direkte fra medisinsprayen.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå