Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg noen råd fra noen som kanskje har litt peiling.

Jeg er i mitt tredje svangerskap, og har denne gangen blitt fryktelig plaget med kviser i alle farger og fasonger.

Jeg drikker mye vann, og renser huden hver kveld, i tilegg til å bruke ansiktskrem hver dag bruker jeg også noe sminke( men har også pauser der).

Huden er blitt litt mer flamme rød og nuppete.

Jeg har aldri hatt problem hud, og trenger nå råd på hva jeg skal gjøre.

Om noen har oppskrift på en god ansikt og øye maske, så tar jeg med glede i mot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ble nesten litt "glad" da jeg leset innlegget ditt! Misforstå meg rett, men jeg har akkuratt samme problem! Er også gravid med nr 3 og sliter med uren hud. Har fått kviser på brystet og ryggen etc. Problemer jeg aldri tidligere har hatt! Jeg spurte hudpleieren min om dette og hun mente det kunne skyldes at jeg har andre typer hormoner i kroppen denne gangen. Har to jenter fra før og i følge henne, kunne det tyde på guttehormoner denne gangen. Vet ikke helt om jeg kjøper denne forklaringen, men så langt virker det som det eneste logiske. Er flink til å drikke mye vann og rense som du er, men likevel....... Utrolig kjedelig!

Hun sa at det beste er å rense morgen og kveld med milde produkter og ikke eksperimentere med nye produkter, skrubber og masker nå. Huden trenger ro. Jeg kjøpte meg et utrolig godt pudder fra i.d minerals som dekker veldig fint og er drøyt i bruk. Det koster en del, men syns jeg fortjener det nå;)

Håper vi blit bedre etter hvert! Hvor langt er du kommet? Er ferdig med uke 14 i morgen og Skal på UL i begynnelsen av april. Skal bli spennende å se om hudpleieren har rett ang kjønn:)

Skrevet

Hei ainapost.

Å godt å høre det er fler med samme problem;)

Jeg er 16+2 i dag og skal på UL 2 april, så jeg er like spent som deg når det gjelder kjønnet. Kanskje hudpleieren har rett ang det med andre typer hormoner, for jeg har to gutter fra før og ikke vært så plaget med de.. Blir spennende å se..

Kos deg i påsken, og veldig hyggelig at du svarte:)

Skrevet

jeg også venter nr 3..de to første er jenter..og hadde ikke problemer...denne gangen er jeg så full av kviser i ansiktet at jeg gremmes nesten..

Mulig det er en gutt denne gangen..har ikke vært på UL så ikke godt å vite..

Men denne nr 3 har også en annen far..men ellers er svangerskapa mine like..er kun kvisene som er foskjell..ikke kvalm i noen av de hell..

jeg er 16 uker, og skal på L 2.april--så spennede å se hva kjønn det er denne gangen, visst vi får se det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...