Mom for two Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er 11 uker på vei og mener at jeg de 3 siste dagene har kjent noe som ligner på sommerfugler i magen. Denne følelsen etterfølges av litt stram mage. I siste graviditet var jeg 16 uker da jeg uten tvil kjente liv. Kan det vøre at det er liv jeg kjenner allerede nå? Flere som føler det samme?
☆twinkle twinkle Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei, jeg har veldig vanskelig for å tro at det er liv så tidlig ...er ikke lege heller da men ...Jeg er i uke 8 og kjenner ofte bobler og sånn som likner veeldig på de bevegelsene min datter hadde når hun var der inne..Men siden barnet bare er like stor som tommelfingerneglen vet jeg at det ikke kan være selve barnet vertfall..Det beveger seg vel heller ikke ennå...
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Er snart tolv uker å vei, og lurer også på om det er barnet jeg kjenner... har vært gravid to ganger tidligere, og da var jeg i uke 16/17 før jeg kjennte liv... men d kjennes virkelig ut som bittesmå bevegelser dette her... rare greier.
Tomtetroll Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg kjente liv i uke 13 i mitt forrige sv.skap. Da var jeg førstegangs.. Var en morsom opplevelse. Og siden jeg kjente det SÅ godt, var jeg sikker på at mannen min også kom til å kjenne det på utsiden, men det gjorde han selvfølgelig ikke da.. hehe
kattungen Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg kjente liv i uke 14 forrige gang (var 1. gangs da), og synes jeg har merket noe de siste dagene. Føler at det er bevegelse jeg kjenner og er 11+6 i dag. Mannen min kunne kjenne det utenpå i uke 17 sist. Vet jo ikke om bena er sterke nok til at man kan kjenne det så tidlig, men har lest at folk kjenner det i uke 12. Kanskje vi bør spørre på 2 tri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå