Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Første: hos legen :Urinveisinfeksjon Andre: ved døra: trusselbrev fra utleireren - må flytte snarest..... Tredje: rettsak - mannen min skal i fengsel for 21 dager...i mine øyer urettferdig dømt...likestillt med en som har voldtatt- men han har jo bare sagt sin mening. Blir en dømt for det? Trodde vi lever i demokratie her i landet??? finansielle problemer er jo bare peanuts... Men jeg venter jo et friskt barn( 23 uker på vei )...jeg skal jo være glad. Føler meg helt allene med all driten jeg havner ufrivillig i.....klarer ikke mer! Måtte bare bli kvitt dagens nedturer. sorry!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 føler med deg! Det kan være bra å lette hjertet litt! hvorfor må dere flytte? Hva har kjæresten din gjort for å bli bura inne?
maria isabell Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 huff, ikke noe gøy,men når han bare får 21 dager er det jo ikke krise,men ikke noe gøy å ha på rullebladet...hvorfor må dere flytte? er det noe du kan gjøre for å unngå det? dette ordner seg skal du se..har du familie dere kan bu hos til dere finner en leilighet?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Så lenge dere ikke har misligholdt leiekontrakten eller de skal flytte inn selv, eller nærmeste familie (barn) skal flytte inn, eller de skal selge så kan de ikke bare kaste dere ut!
Miss Misantrop Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 A) Jeg haaper virkelig en som har voldtatt faar mere enn 21 dager. Hvor skal dere bo naa? Og hvorfor ble dere kastet ut? C) Har dere flere barn? D) Saa flott babyen har det bra. Ikke forsent aa skape trygghet. Foler med deg. Sender tanker.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 takk for alle meldinger...! han har fornærmet en offentlig person - det på grunn av han er så frustrert over kampen vedr. tidligere skillsmisse, urettsmessig skattekrav etc. Det kan jo hende at det bare koker over og et menneske sier noe en burde ikke ha sagt. Skal en i fengsel for det da??? Trodde det holder med pengestraff... ! Jeg er ikke norsk og blir litt redd her ang. lov verk etc i Norge! Utleiern vil kaste oss ut p.g.a. diverse ting: han mener vi burde betale mer i leie, noe har aldri varslet om det før. dessute hadde vi probl. med kloakk lukten i leiligheten - han følgte ikke ordentlig opp i dette og masse andre ting...masse ting. Vi har funnet ny plass å bo heldigvis! på landet, men helt ny ! Det er første barnet vårt - han har barn fra før. Jeg håper ting roer seg litt etterhvert og det er mulig å skape trygghet ja - jeg har så lyst å glede meg over å være gravid , og bli mamma- men føles helt feil nå! 21 dager fengels vil jo følge han i vandelsattesten resten av livet....så urettferdig.
Berta_78 Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Overraskende mange har en liten skrape i lakken :-) Heldigvis vet kloke arbeidsgivere å se forskjell på betydelige og ubetydelige forhold. Og 21 dager er jo ingenting! Kos deg med baby'n din,du. Alt ordner seg. Høres ut som en god idé å flytte uansett; lykke til på landet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå