081013 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 tenkte bare å gjøre dere oppmerksom på et par ting før dere evt vurderer å melde dere inn her. Trodde dette var en helt vanlig bokklubb, men føler at der tok jeg virkelig feil. har sendt dem mail m forskjellige spm og dette var noen av svarene jeg fikk ift avbestilling/bestilling og ift nettsiden deres; "Nettsidene er for tiden litt "slitne" er jeg redd. Det skulle vært en ny nettside oppe i dag, men grunnet tekniske feil har denne blitt utsatt til onsdag denne uken. Inntil videre er de gamle nettstedene beklageligvis noe ustabile for å si det mildt Uanvhengig av dette er det desverre umulig å se neste hovedbok i Ole Brumms Babyklubb, da denne kan endres på kort varsel. Klubben fungere som et abonnement, og avbestilling er desverre heller ikke mulig. Nettsidens eneste formål er bestilling Når man er medlem vil man motta pakker regelmessig uten avbestillingsmulighet. Skulle man ikke ville å beholde pakken, kan man sende denne i retur, men må da dekke porto selv. Man kan bestille bøker uavhengig av abonnement. Nettsidene er vel antagelig nede for tiden, men i morgen skal det lanseres en ny side som heter egmontunvers.no. Der kan man bestille produkter er det bare meg, eller virker dette veldig "useriøst" ift andre bokklubber der du kan avbestille hovedbok på nett/via tlf..=vil jo bli veldig dyrt å få pakker i posten hver mnd for å så returnere dem for egen regning?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 vi var medlemmer for noen år tilbake. Ble drit lei olebrum for å si det mildt..hehe;) du får serier som hører sammen osv. så når du synes du har fått nok, er det bare å melde deg ut;) var ikke så dyrt, i hvertfall ikke for noen år tilbake.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Takk for advarselen! Kommer ikke til å melde meg inn når vi ikke får vite hva som kommer, og ikkehar noen mulighet for å avbestille.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 du får vite hva som kommer. det gjorde i hvertfall jeg;)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Amalie er medlem i ole brumm klubben og vi får vite hva som kommer og har full mulighet til og avbestille pakkene.. Ikke er det noe dyrt heller tror vi betaler 179 kr eller noe pr pakke og kommer en pakke i mnden, da får hun både 2 og 3 bøker og noen ganger en bamse, plakat, puslespill o.l..
Blå + en i magen Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Det hørtes ikke bra ut... Men ville bare si at jeg har bare positivt å si om Ole Brums Babybokklubb jeg da. Synes "boken om meg" i velkomstpakken var veldig fin + de bøkene jeg fikk 1 gang i måneden etterpå. Det ble en del Ole Brum, så valgte å avslutte "medlemskapet". Ellers hadde det gått i 12 måneder, med en bokpakke hver mnd. Fikk fin oversikt over alle de kommende bøkene i 12 måneder i første bokpakke. Har oversikten ennå.
081013 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 det er jo flott at dere har så positive erfaringer da. men jeg blir veldig skeptisk til hvordan de markedsfører seg for det står ingenting om dette i medlemsbetingelsene. liker jo å ha muligheten til avbestilling uten å måtte betale for returfrakt. Kanskje den som svarte meg ikke er helt oppdatert da...for ut i fra svaret jeg fikk, så var jeg ikke særlig imponert...ikke såinformativt i den positive retningen synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå