Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blødde fra uke 4-5 og to dager i uke 6. Fikk derfor henvisning til tidlig ul og har vært i dag. Der var det en liten bebis med fem fingre på begge hender. Den hoppet og danset og vifta med hendene. Føttene var mest "stumper" enda da:)

Fin tykk navlesnor, normal str på livmor og normal str på bebis. Stemte bra med min menstermin og. 8+4 i dag, og like under 2 cm lang bebis. Var mye mer baby enn jeg hadde tenkt meg så tidlig. Hadde for eksempel ikke trodd vi kunne se fingrene og at den rørte så mye på seg:D

Min kjære fikk være med og, han ble helt gira....så nå synes han det er mye greiere at jeg er slapp og tilbringer dagene på soffen;) Begynte å tenke på navn og det hele han:)

Skulle ønske meg en UL når jeg er ca 12 uker på vei og, ettersom de kan se så mye mer da, men må nok vente på den i uke 18 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Må være en herlig følelse å få se at alt står bra til med bebin, til tross for blødninger=)

Skrevet

Gratulerer, så gøy, var på ul for to uker siden og da var jeg 8+5..det er artig og se at de allerede ser ut som bittesmå babyer :)

min gadd ikke å bevege seg sist :S

men skal på ny ul i morra og da håper jeg det er litt mer futt i h*n ;)

Skrevet

Åhhhh så hærlig da :o) Nå kan du slappe av og nyte tiden fremover, så bra at alt var normalt og så utrolig fasinerende at en kan se så mye så tidelig :o)

Jeg husker vi chattet litt på "bli gravid" sidene :o) Jeg er også 8 fullgåtte uker + 4 dager. Har vel termin ganske likt vi da? Jeg har i så fall termin 19 oktober, var på min første legekontroll i dag :o)

Ja det er ofte når mannfolka får være med på ultralyden og de får se det lille knøttet det virkelig går opp for dem at en skal bli pappa :o) Gleder meg til ultralyden altså, vi tenkte vi skulle bestille time til privat ultralyd i uke 12 :o)

Klem fra

Skrevet

Ja, det var du vettu:)

Fikk termin 19. oktober jeg og, sambo hadde veldig lyst på en UL til, han sa at vi bare skulle bestille en med en gang...hehe, måtte fortelle at det ikke bare var å bestille på sykehuset da;) Får se om det blir en privat eller om vi klarer å holde oss:) Om dette trollet beveger seg like mye og like tidlig som hun på 2 år, så kjenner jeg kanskje bevegelser fra uke 13 denne gang og. Da går det virkelig opp for en:)

Har ikke hatt første legetime enda, men kan vel bestille den og snart nå når jeg vet det er et lite rocketroll der inne;)

Lykke til videre da! Artig å ha noen med termin samme dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...