Gå til innhold

Mannen min tror jeg er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tror det foregår ting her hjemme mens han er på jobb som jeg ikke skal kunne stå inne for.

Han tror jeg har besøk av en gammel flamme her. Dette fordi jeg en dag hadde ryddet i gamle esker og funnet et par bilder av oss. Jeg legger alltid tign tilbake men hadde glemt å legge fotografiene tilbake i esken - glemt å legge bilder av mannen min og meg i esken også.

Han tror det også fordi jeg ofte får telefon fra ukjent nummer og ikke tar den, mens jeg andre ganger tar den når han ikke er hjemme, og forteller ham det når han kommer hjem.

Merkelig, sier han, du tar den aldri når jeg er er der.

Datteren vår har også lært seg et nytt ord som er påfallende likt navnet på "eksen" - mannen min og eksen har ganske likt navn , sånn sett. Så for alt jeg vet er det nok mannen min sitt navn hun imiterer.

En annen ting er at jeg hadde vasket klær - vi har akkurat flyttet her og mange ting har ligget i søppelsekker, og jeg har vasket endel boxere han mener han aldri har kjøpt. Merkelig spør du meg, jeg husker han har brukt de. Han var enig i at de kunne være hans.

Men her om dagen luktet det så besynderlig manneparfyme her, det er jeg enig i, jeg kjente det selv. Den kan jeg ikke forklare

Vi har nesten ikke sex lenger, jeg er for sliten og han tar ikke initiativ, dessuten dusjer han ikke hver dag og da klarer ikke jeg å ha sex. Han mener derfor t siden jeg virker så blid og fornøyd ellers så er jeg utro og har sex med eksen, som forøvrig ringte meg her en dag.

Har ikke tenkt tanken på å være utro. Må jo innrømme at jeg ikke blir tent av mannen min lenger, siden han ikke alltid dusjer, somregel er sur, steller seg dårlig etc. Men dette har jeg sagt til ham før han begynte å tro at jeg var utro.

Har forklart ham at jeg ikke er utro, men det virker som at han ikke tror meg. Skikkelig kjedelig situasjon, JEG ER IKKE UTRO.

Det er mange andre tilfeldigheter også så jeg "skjønner" at han lurer, men jeg skulle ønske han trodde meg. Han er ikke overvåkende på noen måte eller kontrollfrik, hanvirker egentlig bare lei seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yeiks.. slitsomt...

neivel, du er ikke utro.. har du sagt ifra til mannen din at eksen din (stod i en bisetning) ringte deg da?

Kanskje han tror du er utro i tankene da.. eller frykter at du kommer til å være utro, derfor ser han etter tegn.. Tenk over hva slags signaler du sender ut..

Hadde ikke giddet å dusje for å knulle en mann jeg mente var utro mot meg heller... hadde ikke giddet å knulle ham i det hele tatt..

Skrevet

Hei Megawhat!

Ja, han vet at eksen min ringte meg :-)

Jeg er ikke utro i tankene, i tankene tenker jeg bare på mannen min som en nydusjet staut kar som ikke tror jeg er utro.

Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal få han av tanken på at jeg er utro, for det har jeg prøvd

Jeg orker ikke ha sex når han ikke er ren, og han jobber ganske hardt på jobben sin, så jeg syns det blir vemmelig. Skjønner at papparollen+jobb er tøff og at han ikke alltid orker, men da må han forstå at jeg ikke orker å ha sex heller.

Vi har mange fine samtaler etc men så plutselig kan han komme på det. Han er ikke slem eller kontrollerende som sagt.

Han ble helt satt ut da jeg sa til ham "du virker jo fornøyd du og, har du noen på si?" og fikk helt bakover, hvordan kunne jeg si noe sånt liksom. Vet forsåvidt at han ikke har noen på si og lurer egentlig ikke heller, men jeg skulle ønske han forsto at det gikk samme veien.

Skrevet

Men det er jo han det er slitsomt for.. lure slik hele tiden og tilegne ting feil egenskap..

Du får nok rett og slett bli enda flinkere til å vise din kjærlighet, så han føler seg helt spesiell og ivaretatt! ;) Kle av ham og send ham i dusjen, bli med du og så slipper han til og med jobben med å vaske kroppen sin selv... Så skal du se både du og han orker etterpå! ;)

Skrevet

Huff, det må være slitsomt for både deg og mannen din. Kanskje du kan prøve å forklare ham din side, at du ikke er utro og skulle ønske det var en måte du kunne overbevise ham. Spør ham om det er noe du kan gjøre for at han skal føle seg tryggere?

Når det gjelder dusjing og sex. Dra ham med inn i dusjen sammen med deg, da blir det fart på sakene og ren mann;)

Skrevet

kjedelig situasjon. har det slått deg at mannen din kanskje er utro? eller at du har alter ego som driver med sleazy business som du siden fortrenger? (mtp manneparfymen..)

Skrevet

Hehe, nei, han er ikke utro, det vet jeg.

Den manneparfymegreien var helt rar.

Jeg liker ikke å dusje med noen, det er de eneste 5 minuttene jeg har alene, så det utgår. Om jeg skal dusje med han hver dag klarer jeg meg ikke. Liker ikke å vaske meg nedentil når andre ser på. Blir for uromantisk. Syns han kan dusje poå egenhånd

JØLK - tror kanskje ingen vil ligge med en mann som ikke dusjer.. heheh

Skrevet

det var det første som slo meg da jeg så overskriften din. jeg har det nemlig selv med å beskylde andre for ting jeg selv har dårlig samvittighet for å gjøre, på seg selv kjenner man andre ha ha.

nei gudene vet hva som er gæærnt med han mannen din da, høres ut som han går gjennom en periode med dårlig selvbilde.

ps mannen min kan også være dårlig til å dusje, vi puler vi.

Skrevet

jeg klarer ikke å pule uten at begge parter er rene, hehe. får helt spæder av det. jeg dusjer både før og etter sex.

ja virker som han har dårlig selvbilde, lurer på om det er fordi han har sluttet å stelle deg, sluttet å gjøre ditt og datt for å ha godt selvbilde. syns det er veldig dumt. har oppfordret han til mange ganger at vi kan gjøre ting iv gjorde før men han orker ikke.

tror neppe han er utro altså.. da hadde jeg nok fått kjempesjokk... maxsjokk. haha.. hadde trodd det var kødd rett og slett

Skrevet

det der med mangel på personlig hygiene kan faktisk være et tegn på depresjon, bare så du vet det.

Skrevet

Når man er sjalu skaper man sine egne sjalus-isituasjoner ved å lete etter tegn på utroskap. Man trekker sine egne konklusjoner, som regel stemmer de sjelden eller aldri. Sjalusi og dårlig selvtillitt henger sammen.

Skrevet

Neimen, så vrien du skal være da. Liker ikke å dusje med noen?? Dusj som vanlig du vel, men ta en EKSTRA dusj sammen med han. Da slipper du å tenke på å vaske deg så nøye... ser du ikke hyggen i det, så finn på en annen måte å varme opp på og nekt ham å bli med før han har vært i dusjen.. ;) Må ikke være så treg du da... GI litt!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Må ærlig talt si at jeg tenker som noen andre her inne. Den som plutselig blir sjalu har ofte selv svin på skogen. Trist, men sant.

Min x ble plutselig voldsomt sjalu, og det viste seg i ettertid at han hadde knulle rundt.

Men selvfølgelig, når bilder av din x ligger og slenger, og dere ikke er veldig intim lengere, kan det hende han bare føler seg avvist, og at han savner deg, og at han er redd du ikke tenner på ham lengere osv..

Ta ham på alvor og snakk med ham.

Skrevet

Hei. Er ikke så gøy for meg å dusje med noen. Jeg klarer det ikke siden jeg har blitt seksuelt misbrukt over mange år og i dusj. Håpet det forklarer litt bedre at jeg ikke er en snerpete jente.

Jeg tror nok neppe han er utro, vi snakker sammen hele tiden, det er jeg som leegger inne timelistene hans og vi er sammen hele tiden. Vi er kanskje litt for mye sammen, hehe.

Har sagt til ham for lenge siden at jeg tror han er deprimert, men han nekter å høre på det som deprimerte ofte gjør. Vet liksom ikke hva jeg får gjort med det. Kan ikke tvinge en voksen mann til å gå til psykolog heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...