Knøttefrøken Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 har planer om å kjøpe dette sete når det første sete jeg nå har blir for lite. Synes det ser fint ut og veldig bra at man kan ha det både bakover og fremover. Tar det stor plass? for jeg har bare en liten stasjonsvogn..
-carina- Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd med setet vårt. Men det tar stor plass, tror kanskje andre barneseter tar mindre plass. Vi har det bakovervendt i en Opel Astra stasjonsvogn. Må da ha passasjersetet nesten helt i forreste posisjon for å få plass... ( Det går jo for den som er passasjer, men ikke for den som kjører. Skal ha ett sete til nå, da må vi kjøpe ny bil! ( Men det er smart å velge ett sete som kan være både bakover og forovervendt. Da kan man ha det bakovervendt så lenge det går... Gutten vår tror jeg kanskje begynner å bli bilsyk, om dette fortsetter så tror jeg nok vi kommer til å vurdere å snu setet fremovervendt. Kjekt å slippe å måtte kjøpe ett nytt sete da... )
Knøttefrøken Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 jeg har også opel astra, men vi vurderer å kjøpe større bil etterhvert da... kommer til å evnt trenge setet fra høsten... men takk da vet jeg det.. da får gubben kjøre og jeg sitte på inntil vi får større bil..hehe
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 kjempe fornøyd med sete! har avensis og har da helt grei plass foran
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Vi har også besafe izi combi og har samme erfaringene som carina. I vår opel (vectra) må passasjersete være helt fremme når sete står bakovervendt. Men i vår volvo er det ikke problemer. Vi er kjempe fornøyd. Sete står bomfast og jr sitter godt.
-carina- Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jøss, trodde Vectra'en var større enn Astraen. Men ikke i lengden inni da, tydeligvis... :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå