Gå til innhold

kirkebrud, igjen og igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg at det faktisk er lov å gifte seg i kirken mer enn en gang. Eneste unntak bør være om man har mistet sin ektefelle og har enkestatus. Blir liksom så utvannet om man kan gjøre det både to og tre ganger om man lyster, virker som det ikke blir tatt så seriøst. Lurer også på hvorfor mange kristne har så hastverk med å få giftet seg, he he he, de er jo ikke halvveis i studiene før de trår opp kirkegulvet, kan det være at gud ikke gir dem nok styke til å holde fingrene av fatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen trenger jo en ny sjans?

min bestemor levde i et ekteskap med to barn, og en ektemann som mishandlet henne fysisk. Hun måtte jo bare dra fra han da.. Da hun møtte min bestefar (som var enkemann) ville de gifte seg etter mange år.. Ser ikke noe galt i det. Er jo veldig stort å gifte seg, de gjør det for at de ellsker hverandre og vil ha Guds velsignelse.

Glad for at folk får en ny sjans jeg:)

Skrevet

Er ikke hele kirken utvannet....?...gått ut på dato?....

Skrevet

må jo gifte oss mens vi er unge og pene i kriken:...

Skrevet

Har du ikke verre ting å irritere deg over, så stakkars deg....

Folk må vel få lov til å gjøre som de vil????

Og jeg nekter å tro at alle som gifter seg i kirken er så forferdelig kristne av seg... Det handler nok mer om at kirken er et fint sted for slike høytidsdager.

Og ærlig talt.. Synes du at det er så galt at kristne gifter seg tidlig??? De må jo det om denne guden du tydeligvis har så stor tiltro til, skal gi dem tillatelse til å ha sex, så jeg sjønner dem godt, jeg!

Kjære lille besserwisser... GROW UP!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...