Leah<3Mamma Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 tenkte jeg skulle starte middagstråden i dag:) er kjempesulten men har ikke en eneste ide om hva jeg kan ha til middag:) hjelp meg jenter??
Deidei Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Idag blir det helstekt indrefileet av svin, fløtegratinerte poteter, broccoli og rødvinsaus.. Sambo har bursdag og han har fått velge middagen selv.. Så nå skal jeg snart brette opp armene og starte...
catty27 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Raspeballer :-) det laget jeg i går :-) Raspeballene kjøper du i en pose med tørrblanding som du bare tilsetter vann i og lar det svelle i ti min. Lager raspeballene og så er det bare å hive oppi pølse, kjøtt og lage kålrabistappe. tar ikke så lang tid og nam nam :-)
Leah<3Mamma Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 åhåhå namnamnam...men så dyrt:( prøver å stramme litt inn her:P
Deidei Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Ikke såå dyrt.. kanskje 150 kr for middag til 3. 80 kr for fileten, 30 kr for ferdig pose med fløtegrat.poteter (finnes i frysedisken), broccolitopper (i frysedisken), og litt rødvinssaus... Vi slår litt på tromma idag siden sambo har bursdag..hehe..
Emilie&Markus Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Idag blir det fiskepinner, med poteter og grønnsaker.. Egentlig litt kjedelig, men lenge siden vi har hatt det nå, så da tar vi det lettvint. I tillegg er det en av favorittene til både sambo og minsten så da koser vi oss
Leah<3Mamma Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 hmmm:) kanskje jeg må unne meg det da:)
Mojo med trollungen Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 hmm hva skal man ha til middag.. idag tror jeg at jeg rett og slett går for en grønnsaksuppe og putter oppi litt extra selv med grove bagetter til.. Ja det hørtes godt ut
undome Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Hjemme laget hamurger her, med salat og chips Enkelt og greit! =)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skal varme meg opp 2 pizzabiter fra igår nå, hadde hjemmelaget pizza, nam:) Og når sambo kommer hjem ikveld tenkte jeg at jeg skulle ordne hamburger og salat:) Godt å kose seg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå