Gå til innhold

7th heaven - for et drittprogram!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten litt flau av at jeg har nå brukt 45 minutter av livet mitt på å se på programmet. Jeg er vanligvis på jobb på dagtid, men er hjemme pga sykdom i dag og blir nesten irritert av å se på det programmet. Maken til snusfornuftige, veslevoksne og forståsegpående barn! Herregud, man trenger ikke kjenne mange folk og barn for å forstå at det er nesten INGEN i verden som er som de barna der... Utrolig hvor mye dritt de sender på tv på dagtid altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn er omtenksomme , hjelpsomme og har utrolig mye å gi. Men også rampete og plagsomme. Akkuratt som de i 7th heaven.

Ingen englebarn de heller gitt

Skrevet

Synes det er kjempekjekt jeg...koselig program:)

Skrevet

blir imponert over skuspill-prestasjonene til de dem har i serien innimellom :P

haha

Skrevet

Har du ikke en AV-knapp på tvn din du eller? Man MÅ faktisk ikke se på noe man ikke liker.

Skrevet

den serien er den beste serien, har sikkert sett alle episodene,en serie utenom det vanlige

Skrevet

Har du bare tv2? i så fall, skru av istedenfor å irritere deg så mye at du faktisk starter en tråd om det... hehe

Skrevet

Helt enig med HI. 7th heaven er et drittprogram. Så en episode en gang for en stund siden da hun ene på 16 år skulle ut på date og foreldrene spionerte på henne mens hun var på daten. Desverre så klinte hun med typen og foreldrene begynte nesten å grine for dette var neste skritt til sex.

Skrevet

Syns step by step er MYE VERRE!!! og Full House!! blir kvalm av de der seriene...spesielt når de bruker "aaawe-knappen" og "latterknappen"...for ikke å snakke om den sørgelige bakgrunnsmusikken når noen er lei seg, eller blir fornærmet....tragisk.

Skrevet

Hmmmm... synest 7th heaven er et koselig program jeg=)

Greit tidsfordriv på en dag en er hjemme.

Skrevet

Hæ? Mener du at ikke alle er som familien i 7th Heaven?

Skrevet

Mitt liv er mer sånn som Melrose Place, på en måte.

PS. Kom og lek på DiB også!

Skrevet

Jeg er der og breker nå, jeg mener selvsagt leker.

Skrevet

Jeg har sett deg allerede. Du må gi meg skitips, forresten. Og så må du gjerne stille spørsmål på den fine tråden en eller annen NN fant på å skjenke meg, jeg er nemlig veldig selvsentrert i dag.

Skrevet

hehe:)

må le av dere jenter...

Skrevet

'En eller annen' NN? Hæ? Mener du at det er flere av den? Jeg lærer mye i dag.

Skrevet

Sorry, jeg skrev like feil som du gjorde på ikke-vestlige menn-tråden.

Mente selvfølgelig "en eller annen av NNs personligheter". Skal ikke gjenta seg, lover.

Skrevet

Du er forresten så flink og lydig, jeg blir helt over meg her, altså.

Men nå må jeg sove, for hvis det fantes en bokstav før A i alfabetet, hadde ungen vært et sånt menneske. Hulk.

Skrevet

Det er fordi jeg venter på den obligatoriske godbiten. Hvis det viser seg at denne uteblir, så blir det selvfølgelig andre baller.

Skrevet

Hva vil du ha, pus? Du kan få alt du peker på i kveld!

Skrevet

Det kan jeg da alltid, kjære. Jeg kommer innom drømmeland i løpet av natta med ei liste. *slagg, slafse, slurp*

Skrevet

7th heaven.....KJEMPE bra serie....ser det så ofte jeg kan:)

step by step og full house er også bra for å være gamle serier:):)

Skrevet

hehe det jeg syns er så teit der er at UANSETT hva barna gjør - får de straff. om de innrømmer hva de har gjort, (som somregel er helt uskyldig, som ¨gå tur med hunden osv), så får de straff. selv å prøve å hjelpe andre, så får de straff. syns det er så innmarri teit, hvorfor skal man STRAFFE dem hele jævla tida??? kan dem ikke bare snakke fornuftig med dem og forklare, og heller bruke "straff" når det faktisk trengs???

Skrevet

... føyer segvel inn i den endeløøøøøøse rekken av

(dobbelt??)moraliserende amerikanske serier... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...