Gå til innhold

uke 40 og overhodet ikke rolig i magen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at babyene roer seg litt i magen etterhvert som det blir mindre plass. Her er det nesten tvert om. Er to dager over termin og jeg synes sparkene og bevegelsene bare blir kraftigere og kraftigere. Gjør ganske vondt når hun tupper til.

Andre med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, er 6 dager over og min lille er ikke rolig! Det er så individuelt det der... Ikke noe å tenke på! :)

Mest sannsynlig har barna som ikke blir roligere før fødsel bedre plass i magen enn de som blir roligere. De som har dårlig plass må liksom bli roligere for de sitter mer fast på en måte.

Skrevet

Samme her. Er ikke så langt som deg (uke 38, snart 39) men her harogså bevegelsene blitt kraftigere etter at hodet festet seg - det er først nå hun får "fraspark" inni der, virker det som. Nå kan jeg kjenne foten skikkelig fra utsiden når hun strekker den ut, det kunne jeg ikke før.

Skrevet

Vi har sikkert mye fostervann, og det er jo bra. Det ser jo helt sykt ut når du ser foten bule ut og hele magen "endevendes". Nei, nå skal det bli godt å få henne ut snart. Vil hilse på!!!

: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...