Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ul i dag på grunn av blødninger (som viste seg og være ufarlig takk gud) og fikk vite at jeg lå over på kurven igjen og at jeg har en stor baby hva d enn betyr..ble litt nysgerrig på å sammenligne andres mål rundt uke 25,26?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er symfysemålet ditt da? Jeg var på kontroll idag og tok dette... Har bare det og sammenlikne med idag i forhokld til deg. Jeg er 26 uker:)

Skrevet

husker ikke om hun sa 25 el 26.. tror d var litt stort. lå hvertfall over på kurven..du da?

Skrevet

jeg er 25 fullgåtte i dag forresten:)

Skrevet

oi. skulle ikke være anonym over her. kom visst borti knappen;)

Skrevet

Hei, jeg er bare 24+5 og tok sf-mål i dag.. lå på 22.

Skrevet

Haha... nå måtte jeg gå ut å sjekke om det var jeg som hadde kommet borti anonymknappen, og samtidig skrevet feil uke... hehe.. Men nei, det var du:) Mitt symfyse mål er 24 i uke 26. Såååå innmari stor baby i magen har du kasnkje ikke da siden min lege ikke sa noen verdens ting om dette...(for å roe deg litt:))

Skrevet

Jeg hadde i uke 24+6, sf-mål på 22 cm jeg og.

Skrevet

hehe. oki. er ikke sååå gale da;) har ikke lyst på en kjempe baby hvertfall..men må vel ta det jeg får;) men er vel ganske normal alikavel da tenk eg:) fikk bare litt tanker når gynekologen satt etter ultralyden og nikket på hodet og sa "var en stor baby ja" :P. jahaja?! å mens vi tittet på lille gutt på skjermen sa hun "se d store hodet":P he he..

Skrevet

Åj, var hos Jordmor i dag, 24+4 og har et mål på 25 cm

Hun nevnte ikke noe om at dette var stort, da det ligger like mye på toppen av kurva som det har gjort før.

Er vel hovedpoenget at man følger sin egen kurve vel? Ikke hvor på kurva man ligger. Sånn jeg har forstått det i allefall.

Skrevet

ja det kan godt være..var liksom d at gynekologen så en stor baby på ultralyd og hos meg i dag.. men du har sikkrte rett angånde kurven:)

Skrevet

Jeg er 24 fullgåtte uker i morgen.. Var på kontroll i går, og da var målet på 20. Litt lavt kanskje, men det ligger jo innafor normalavvikskurven, så jeg er fornøyd :-)

Skrevet

når jeg var 26 uker så lå symfysemåle mitt på 26,ligger fint over kurven:)og legen var veldig fornøyd:)

Skrevet

hei hadde mål på 24,5 cm i uke 25 + 1

har tatt ultralyd også så vet att babyen ligger over kurven den ble målt til 27+ 6 mens jeg var 25+1 de skulle følge meg opp så ikke babyen ble for stor :)

så har de ikke sakt noe spes til deg så er nok babyen helt innen for normalen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...