Gå til innhold

Alt vel på ultralyd i dag:-) Jippi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bekreftet at det befruktede egget har funnet veien til livmora denne gangen! Er så glad og HAPPY HAPPY HAPPY!!!! Hadde xu i desember, så godt med tidlig oppfølging nå:-) Er forresten 5+4 i dag. Gleder meg til resten av svangerskapet!

Fint med litt gode nyheter her inne også, nok av bekymringer og negative tanker.... (men har full forståelse for det altså). Man kan fort bli litt tullete og veldig bekymret. Lykke til jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hepsi!

Så godt å høre at alt stod bra til. Vi er omtrent like langt :) Har vært på UL i dag jeg også og sett plommesekken. Ble flyttet fra uke 8 (menstermin) til uke 6! Fått ny time om 3 uker- får håpe å se det lille hjertet slå da :)

Lykke til videre :))

Skrevet

Heisann=) E 5+3 på vei idag, gratulere så utruli mye;-) Nårtid har du fått termin, har ikkje vært hos lege enda, skal imorgen;-) Har du fått noen symptomer enda?? Har vondt i korsryggen, stikking i underlivet, ømme bryst, sure oppstøt og til tider kvalm.. Må også på do mye oftere enn tidligere!!!! E så lykkeli;-)

Skrevet

Har sett noen andre innlegg fra deg også Snart nr 2? Kan tenke meg du føler ventetiden er lang, men jordmora sa jo at alt så bra ut. Lykke lykke til! Det her går bra:-)

Jeg skal på ny ul om 4 uker og se hjertet slå (forhåpentligvis da):-)

Skrevet

Kjempe bra!

Det må være en utrolig lettelse! Fortsatt termin 10.nov?

Har du mye symptomer forresten? Selv har jeg de klassiske ømme bryst og litt kvalm men ikke hver dag. Mye stikking i sidene!

Skrevet

Foreløpig bare menstermin, som er 9. eller 10.november. Trøtt og litt ømme pupper, og har begynt å kjenne antydning til litt kvalm - men ikke plagsomt i det hele tatt. Får håpe det holder seg sånn:-) Men er jo uansett bare deilig med litt symptomer da...hehe... Jeg er også LYKKELIG!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vi skrev visst samtidig...hehe... De kan ikke si noe om terminen på så tidlig ul, så fortsatt menstermin som gjelder ja! Livet er herlig akkurat nå:-)

Skrevet

Så herlig:) Var på UL selv i dag og alt så bra ut. Så deilig med noen positive erfaringer her inne:D

Lykke til videre!

Skrevet

Hurra, Hepsi!!!!!

Vet jo akkurat hvordan du har det.Er så vanvittig deilig å få den beskjeden!

Nå kan vi vel senke skuldrene for en stund, tenker jeg!!!!

Gratulerer, gratulerer!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...