vamp1980 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 har de siste ukene värt mye plaget med maserier, iblandt kommer de med 10-15 min mellom lenge og det plager meg noe sinnsykt. i dag var jeg ute å gikk litt forsiktig en liten tur og nå har jeg sinnsykt vondt i ryggen. presser liksom ned mot rumpa også. er bare 6 dager til jeg blir igangsatt men skal jeg virkelig ha det sånn de siste dagene?? ikke har jeg kjent noe särlig med liv i dag heller kom jeg på nå... huff
vamp1980 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2008 har de siste dagene fölt meg liksom litt giddaslös... springer på do hele tiden og nesten hver gang må jeg bäsje litt... ikke noe liv enda...
vamp1980 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 nå kjenner jeg litt dytting her, men ikke som det bruker väre, er det noen som har noen beroligende ord til meg???
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Ring å snakk med noen som har peiling! Det er nok det eneste rådet jeg kan gi deg. :/ Ring legen din eller jordmoren din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå