frøken dings:-) Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har vært så dårlig og nå er alt bare forsvunnet? hvordan skal jeg tolke det? bra eller dårlig? er det noen med erfaring? er i uke 9...
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei, Det samme skjedde med meg også. Var kvalm og uvell i 2 uker. Plutselig forsvant kvalmen, og det eneste graviditetssymptomet jeg har er litt tretthet. Ble veldig bekymret, spesielt etter at det kom en liten frisk blødning i tilegg..oppsøkte lege og fikk ultralyd. Legen fant et bankende hjerte og et lite forster som så ut til å ha det kjempe fint..(er i uke 8) Det trenger ikke å være noe å bekymre seg for, men du kan jo oppsøke legen så kan han vurdere en eventuell ultralyd. Lykke til:)
☆twinkle twinkle Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 å dere er heldige da! Det er min største drøm å bli kvitt kvalmen...
frøken dings:-) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 takk for svar:-) har tenkt å kontakte legen i morgen...
*tornerose* Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 I uke 9 kan lett kvalmen forsvinne sånn over natten. Gå inn på babyverden å les i uke 9 ) Ikke noe å bekymre seg for ) Vær heller glad for at du slipper den uggenheten, jeg gleder meg i alle fall til den forsvinner ) Den forsvant hos meg over natten ved begge forrige svangerskap så dette er normalt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå